Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut: testy zakończone, lokalne IBAN-y w Polsce wracają na dobre

Pierwsza grupa klientów Revoluta otrzyma dzisiaj zaproszenia do aktywacji lokalnych numerów IBAN

Lokalne numery IBAN dla klientów Revoluta w Polsce wracają na dobre. Fintech jeszcze dzisiaj poinformuje klientów, że mogą je aktywować w aplikacji. Na początek zaproszenia trafią do ok. 25 tys. osób. Fintechowy bank ma w Polsce 1,5 mln użytkowników aplikacji i kart, w tym 250 tys. w Warszawie.

– Gdy w marcu 2021 r. klienci Revolut w Polsce musieli przejść z polskich numerów na litewskie, firma obiecała, że polskie numery kont powrócą. Po udanych testach w kwietniu 2022 r. pierwsza grupa klientów planów Premium i Metal otrzyma dziś zaproszenia do aktywowania polskich numerów IBAN. Zmiana ułatwi otrzymywanie lokalnych przelewów złotowych, w tym wynagrodzenia od pracodawcy na konto w Revolut – czytam w nadesłanym do redakcji komunikacie prasowym.

Przeczytajcie także: Curve automatyzuje płatności

Jak informował serwis cashless.pl, w połowie kwietnia 2022 r. Revolut rozpoczął testy nowej usługi we współpracy z Aion Bankiem.

Klienci, którzy chcą przełączyć IBAN-y, powinni otworzyć w aplikacji Revoluta zakładkę Konta, wybrać skrót PLN i postępować zgodnie z wyświetloną instrukcją. Po zaakceptowaniu regulaminu pojawią się nowe dane konta.

Przywrócenie lokalnych numerów IBAN powinno ucieszyć klientów Revoluta, którzy podali u pracodawcy ten numer rachunku jako właściwy do wypłaty wynagrodzenia. Revolut zapewnia, że takie przelewy zwiększają szanse na otrzymanie pozytywnej decyzji w przypadku składania w jego aplikacji wniosków o kartę kredytową lub kredyt. Fintech zapowiada także "nowe możliwości w zakresie integracji Revoluta z polskimi systemami płatności". Czyżby klienci brytyjskiego fintechowego banku mieli wkrótce otrzymać Blika?

Przeczytajcie także: Climatica pozyskuje inwestora

Jak już wspomniałem, Revolut utracił polskie IBAN-y w marcu 2021 r. Wtedy wygasła jego umowa z Danske Bankiem. Oznaczało to dla klientów wzrost kosztów przelewów z większości banków w Polsce, które traktowały takie operacje jako transgraniczne. Najbardziej ucierpiały na tym osoby otrzymujące na konta w Revolucie wynagrodzenia od polskich pracodawców.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies