Payment Meeting to spotkania ekspertów związanych z płatnościami, w trakcie których można uzyskać solidną porcję wiedzy o nowościach w płatnościach, o branżowych planach, ale także zmianach legislacyjnych
Zbliża się kolejna edycja Payment Meeting. Już 28 listopada 2022 r. odbędzie się spotkanie ekspertów branży płatniczej, tym razem w wersji online. Zaproszeni goście będą mówili między innymi o faktycznym stanie wdrożeń, wyzwaniach pojawiających się na rynku płatniczym, a także o rozwiązaniach opartych na otwartej bankowości.
Jaka będzie przyszłość płatności i na czym trzeba się skoncentrować? O wykorzystaniu sztucznej inteligencji do zarządzania najsłabszymi ogniwami systemów opowie Maciej Orzechowski, AIA Concept. O ekosystemie Fintech Poland Paweł Widawski, prezes Fundacji. Podczas wydarzenia nie zabraknie też wątków związanych ze zgodnością: kwestie związane z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu w kontekście walut cyfrowych przedstawi Michał Nowakowski, prezes PONIP. Wyzwania AML w zakresie ustalania beneficjentów rzeczywistych, a także komunikaty GIIF i KNF oraz konkretne przypadki zaprezentują specjaliści z Departamentu Informacji Finansowej Ministerstwa Finansów. O perspektywie biometrii behawioralnej opowie natomiast Krzysztof Korus z kancelarii DLK.
Podczas wydarzenia pojawią się także wątki praktyczne. Rosnące znaczenie trwałego nośnika to temat wystąpienia Piotra Tomasika z KIR. Kompleksowe wdrożenie prezentacji rachunków w bankowości pokażą przedstawiciele BillTech. Przyszłość płatności PSD II zaprezentują przedstawiciele ING Banku Śląskiego, a najnowsze dane o doświadczeniach płatniczych konsumentów przekaże Maciej Maciejewski z Visa.
O przyszłości rynku, w tym po pandemii oraz podczas kryzysu, ale także jak wykorzystać zmiany rynkowe rozmawiać będą Ewa Łuniewska, wiceprezeska ING Banku Śląskiego, Dariusz Mazurkiewicz, prezes Blika oraz Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.
Więcej szczegółów na temat wydarzenia znajdziecie na stronie www.paymentmeeting.pl.
Redakcja cashless.pl objęła to wydarzenie patronatem medialnym.