Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Dawny Getin już po rebrandingu. W VeloBanku na początek nowe konta i do 600 zł moneybacku

Bank obiecuje też, że w pierwszym kwartale 2023 r. pokaże nową aplikację

Nowe VeloKonto i 10 proc. moneybacku – to główne zachęty, którymi dawny Getin po rebrandingu zamierza przyciągnąć nowych klientów. Dzisiaj podczas konferencji prasowej zarząd VeloBanku przedstawił strategię i już oficjalnie zaprezentował nowy logotyp instytucji. Czytelnicy cashless.pl mogli go zobaczyć w niedzielę. Jak pisaliśmy, bank ma te same barwy co jego poprzednik, a z jego identyfikacją wizualną można już się zapoznać na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej.

Przeczytajcie także: VeloBank czy LoveBank?

Jak wspomniałem, flagowym produktem VeloBanku jest VeloKonto. Bank deklaruje, że ten rachunek można mieć za darmo, razem z kartą, wypłatami z bankomatów (w Polsce oraz UE) i przelewami. Wystarczy pięć razy w miesiącu zapłacić kartą, telefonem lub Blikiem. Właścicielowi konta przez pierwsze pół roku przysługuje też 10-procentowy moneyback, nie większy niż 100 zł w miesiącu. Jak łatwo policzyć, łącznie można odzyskać 600 zł wydane w opisany wyżej sposób. Zwroty trafiają automatycznie na rachunek oszczędnościowy VeloSkarbonka oprocentowany na 8 proc., jednak tylko do kwoty 3 tys. zł. Natomiast środki można w każdej chwili wpłacać i wypłacać na główne konto bez prowizji.

Bank obiecuje także, że wkrótce zaoferuje inne produkty, które mają pokryć wszystkie potrzeby klienta. Będą to więc kredyty hipoteczne, gotówkowe oraz konta biznesowe czy sprzedaż obligacji skarbowych. Pojawiła się także zapowiedź udostępnienia nowej aplikacji mobilnej. Ma to nastąpić w pierwszym kwartale 2023 r.

Przeczytajcie także: Tak wygląda logo VeloBank

VeloBank to kolejna instytucja finansowa, która chce się kojarzyć z ochroną środowiska i klimatu. Stąd plany udzielenia 1 mld zł kredytów na termomodernizację, ekologię i elektromobilność.

Z punktu widzenia zatrudnionych w VeloBanku istotna może być informacja, że zarząd zapowiedział przywrócenie systemu premiowania pracowników "po dostosowaniu go do obecnych warunków".

Władze banku zakładają, że nowa oferta oraz działania zapisane w strategii mają pomóc w pozyskaniu 400 tys. nowych klientów oraz osiągnięciu skumulowanego zysku netto (bez podatku bankowego) w wysokości 1,5 mld zł do 2025 r.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies