Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria w Banku Pocztowym. Klienci od wczoraj nie mają dostępu do kont przez internet

Problemy pojawiły się w poniedziałek, po prowadzonych w weekend pracach konserwacyjnych

Trwa poważna awaria w Banku Pocztowym. Klienci nie mają dostępu do kont przez internet. Jeden z czytelników Cashless napisał o tym w wiadomości wysłanej na adres alert@cashless.pl.

"Totalna awaria systemów w Banku Pocztowym. Nie dość, że nie działa bankowość internetowa, to jeszcze nie można wypłacić gotówki w placówkach pocztowych. I tak już od wczoraj" – napisał czytelnik.

Przeczytajcie także: Problemy w BGŻ BNP Paribas po fuzji operacyjnej

Bank przyznaje, że „występuje czasowy problem z dostępem do bankowości internetowej Pocztowy24, obsługi rachunków przez IVR, usługi Giro płatność oraz przelewów natychmiastowych”. Jednak rzecznik BP, Bartosz Trzciński zastrzega, że klienci bez przeszkód mogą płacić kartami, korzystać z bankomatów i przeprowadzać transakcje w placówkach pocztowych.

- Jak informowaliśmy naszych klientów, bank prowadził prace konserwacyjne. Miały się zakończyć w weekend. Niestety w poniedziałek system bankowy nie działał tak jak powinien - powiedział Trzciński. Dodał, że instytucja pracuje nad jak najszybszym wyeliminowaniem wszystkich problemów.

Przeczytajcie także: Sąd zarejestrował połączenie Aliora z częścią BPH

Przedstawiciel banku podkreślił także, że wszystkie zrealizowane w poniedziałek transakcje za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów zostały zaksięgowane na rachunkach z datą ich przeprowadzenia.

Bank będzie na bieżąco informował o postępie w przywróceniu pełnej dostępności usług. Jeśli to nastąpi, zaktualizuję tekst.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies