Problemy pojawiły się w poniedziałek, po prowadzonych w weekend pracach konserwacyjnych
Trwa poważna awaria w Banku Pocztowym. Klienci nie mają dostępu do kont przez internet. Jeden z czytelników Cashless napisał o tym w wiadomości wysłanej na adres alert@cashless.pl.
"Totalna awaria systemów w Banku Pocztowym. Nie dość, że nie działa bankowość internetowa, to jeszcze nie można wypłacić gotówki w placówkach pocztowych. I tak już od wczoraj" – napisał czytelnik.
Bank przyznaje, że „występuje czasowy problem z dostępem do bankowości internetowej Pocztowy24, obsługi rachunków przez IVR, usługi Giro płatność oraz przelewów natychmiastowych”. Jednak rzecznik BP, Bartosz Trzciński zastrzega, że klienci bez przeszkód mogą płacić kartami, korzystać z bankomatów i przeprowadzać transakcje w placówkach pocztowych.
- Jak informowaliśmy naszych klientów, bank prowadził prace konserwacyjne. Miały się zakończyć w weekend. Niestety w poniedziałek system bankowy nie działał tak jak powinien - powiedział Trzciński. Dodał, że instytucja pracuje nad jak najszybszym wyeliminowaniem wszystkich problemów.
Przedstawiciel banku podkreślił także, że wszystkie zrealizowane w poniedziałek transakcje za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów zostały zaksięgowane na rachunkach z datą ich przeprowadzenia.
Bank będzie na bieżąco informował o postępie w przywróceniu pełnej dostępności usług. Jeśli to nastąpi, zaktualizuję tekst.