Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Na Messengerze można porozmawiać z botem, zamówić kanapkę i zapłacić za nią Masterpassem

Niestety na razie tylko w USA. Uruchomione dzisiaj przez Mastercarda rozwiązanie pozwala kupować w lokalach Subway, FreshDirect i Cheesecake Factory

Platforma chatbotów utworzona przez Mastercarda we współpracy z Facebookiem, to ciekawy projekt łączący sztuczną inteligencję z komunikatorem zaopatrzonym w funkcję płatności. Jak to wszystko ma działać?

Przeczytajcie także: Carrefour ma Masterpassa w swojej aplikacji

Odwiedzając lokal gastronomiczny wybranej sieci dzięki aplikacji Facebook Messenger można skorzystać z pomocy automatycznego asystenta. Pozwala on na wybór oraz zamówienie posiłku. Przy okazji od razu można za jedzenie zapłacić przy wykorzystaniu usługi Masterpass. Na razie nową funkcjonalność udostępniono w USA i tylko klientom sieci Subway, FreshDirect i The Cheescake Factory.

Przeczytajcie także: Polska pierwsza w Europie ma Visa Checkout

Masterpass to oferowany przez Mastercarda cyfrowy portfel ułatwiający zakupy online. Można w nim zapisać dane dotyczące kart, aby nie wpisywać ich przy każdej płatności dokonywanej w sieci lub aplikacji mobilnej.

Wprawdzie jeszcze nie w Messengerze, ale w polskim w e-commerce można już korzystać z cyfrowych rozwiązań od Visy (Visa Checkout) i Mastercarda (Masterpass). Premiera tego pierwszego miała miejsce kilka dni temu. Towarzyszy jej promocja przy płatnościach w sklepach Euro oraz OleOle!

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies