Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Prezes Aliora obiecuje: nowa aplikacja na pewno w październiku trafi już do wszystkich klientów

Na razie nowe rozwiązanie zbiera mało pochlebne opinie wśród testujących ją użytkowników. W sklepie Google Play jest oceniane na trzy gwiazdki, czyli gorzej niż aplikacja poprzedniej generacji

– W październiku wszyscy nasi klienci będą już mogli korzystać z nowej aplikacji bankowości mobilnej – powiedział mi Michał Chyczewski, prezes Alior Banku przy okazji wczorajszej prezentacji dotyczącej wdrożenia strategii "Cyfrowego buntownika". Chwilę potem termin ten potwierdziła też Katarzyna Sułkowska, wiceprezes Aliora.

Przeczytajcie także: Idea uruchamia kantor internetowy

Alior opracował już nową aplikację do bankowości mobilnej, ale na razie mogą z niej korzystać jedynie wybrańcy. Sądząc z liczby pobrań w sklepie Google Play od czerwca testuje ją grupa ok. 10 tys. osób. A wśród nich apka na razie zbiera raczej krytyczne oceny. Przyznano jej średnio trzy na pięć gwiazdek. Być może tak słaby wynik jest rezultatem początkowej fazy rozwoju aplikacji. Widać, że jej autorzy czytają komentarze testerów i szybko reagują, usuwając wytknięte mankamenty. Użytkownicy zwracają uwagę nie tylko na błędy, ale też na brak niektórych funkcji, jak na przykład logowania odciskiem palca. Pod jedną z takich uwag bank odpisał, że wprowadzi tę funkcjonalność w kolejnej aktualizacji. Być może jeszcze przed oficjalną premierą.

Przeczytajcie także: Klienci BGŻ BNP Paribas płacą już z Android Pay

Użytkownicy skarżą się też na brak możliwości generowania kodów Blik przed zalogowaniem. Taka funkcja jednak w apce jest dostępna – należy ją aktywować poprzez wybór szybkich płatności w ustawieniach. To co się w nowej aplikacji testującym podoba, to możliwość korzystania z płatności mobilnych HCE oraz Blika, także do przelewów P2P. Aplikacja oferuje też dostęp do salda i trzech ostatnich operacji przed zalogowaniem, skanowanie faktur, zastrzeganie kart czy zaciąganie pożyczek gotówkowych.

Aktualizacja:

12 października 2017 r. Juliusz Krzyżanowski, rzecznik Alior Banku przysłał do redakcji Cashless wyjaśnienie, które zamieszczam na jego prośbę i pozostawiam bez komentarza:

"Niestety z winy biura prasowego Alior Banku doszło do nieporozumienia w kwestii daty udostępnienia systemu wszystkim klientom. Nastąpi to najpóźniej do końca bieżącego roku, a nie jak podano wcześniej do końca bieżącego miesiąca. O szczegółach bank poinformuje klientów z odpowiednim wyprzedzeniem."

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies