Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard dorzuca się do kampanii Warto Bezgotówkowo: dodatkowe punkty w Priceless Specials i bilety miejskie za pół ceny

Kulminacja kampanii przewidziana jest na 19 października, gdy obchodzony będzie Dzień Płatności Bezgotówkowych

W połowie września podczas inauguracji kampanii Warto Bezgotówkowo organizatorzy obiecali, że partnerzy akcji przygotują wiele atrakcji dla osób korzystających z elektronicznych instrumentów płatniczych. Zapowiedziano loterie, promocje i konkursy. Kolejne organizacje i firmy ujawniają właśnie swoje plany związane z udziałem w kampanii oraz obchodami Dnia Płatności Bezgotówkowych. Dzisiaj dołączył do nich Mastercard.

Przeczytajcie także: Nowa karta wielowalutowa od mBanku i Visy

W pierwszej kolejności zyskają użytkownicy programu lojalnościowego Priceless Specials. Jeśli ktoś w sklepie, w punkcie usługowo-handlowym, czy w internecie zapłaci kartą z logo Mastercarda zarejestrowaną w programie, za każde wydane 5 zł otrzyma dodatkowo 1 pkt. Punkty są wymienne na nagrody z katalogu. Z kolei w Dniu Płatności Bezgotówkowych, który przypada na 19 października, użytkownicy aplikacji mobilnej SkyCash za dowolny jednorazowy bilet komunikacji miejskiej o wartości do 7 zł zapłacą połowę ceny, jeśli przy zakupie użyją karty Mastercard zarejestrowanej w aplikacji. Promocja obejmie wszystkie 64 miasta, w których działa SkyCash, i będzie dostępna do wyczerpania przewidzianej puli biletów.

Przeczytajcie także: Kolejne rekordy systemu Express Elixir

Jest to kolejna tego typu zniżka. Nie tak dawno w tym tekście mogliście przeczytać o trwającej od początku października promocji w mPay, w której pasażerowie mogą kupić bilet za jeden złoty, jeśli płatności dokonają za pośrednictwem cyfrowego portfela Masterpass.
Natomiast kampania społeczna Warto Bezgotówkowo, której kulminacja przypada na dni 16-20 października, to inicjatywa podjęta przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności. Ma zachęcać konsumentów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Cashless jest partnerem medialnym akcji.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies