Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Teraz nie przegapisz już żadnej promocji

Największy na świecie serwis skupiający społeczność zakupową od teraz jest dostępny również w wersji mobilnej

Już ponad 24 miliony internautów co miesiąc wchodzi na stronę Pepper.com, by odnaleźć najlepsze okazje zakupowe. Wyszykują je oraz umieszczają na stronie sami użytkownicy Peppera i na tym polega jego główna wartość – nie ma tu reklam i fałszywych promocji. Użytkownicy oceniają ofertę – im lepiej, tym jest gorętsza co obrazuje liczba podana w stopniach Celsjusza.

pepper1

Z końcem maja właściciel portalu firma 6Minutes Media GMBH z Berlina udostępniła użytkownikom z kilku krajów, m.in. z Polski aplikację, dzięki której zawsze i wszędzie mogą być na bieżąco z największymi okazjami. Apkę można zainstalować na smartfonach z Androidem i na iPhonach. Niestety brakuje wersji na Windows Phone, który w Polsce ma 20 proc. udziału w rynku.

Przeczytaj także: Pożegnanie z plastikiem

Póki co w apce nie można oceniać ofert i logować się na własne konto (deweloper obiecuje, że to się zmieni jeszcze przed wakacjami), jednak pozostałe funkcje przypominają te z wersji dostępnej na przeglądarkach.

pepper3

Przeglądając oferty dowiedziałem się na przykład, że o 500 zł taniej można kupić iPada Air2 128 GB w sklepie x-kom.pl ocenionego na 9º, męską kurtkę Top Secret za 80 zł (220 zł taniej) ocenioną na 108º, czy uzyskać zwrot kosztów za wybrane produkty P&G kupione w Careffour (70º).

Przeczytaj także: Nie spodziewasz się przesyłki? Nie otwieraj tego mejla od DHL

Wyszukiwać promocje i przeceny można przez zakładkę „oferty”, ale też „kategorie” i „sklepy”. Funkcja „powiadomienia push” gwarantuje, że dotrze do Was każda informacja o nowej pozycji.

pepper2


Myślę, że to bardzo przydatna aplikacja dla wszystkich, którzy lubią robić zakupy, a nie chcą przepłacać. Jest bardzo prosta i przyjazna w obsłudze. Grafika także bez zarzutu. Ściągnijcie ją sobie i sprawdźcie jak działa. Ja tymczasem biegnę do Home&You bo właśnie zobaczyłem, że dziś za drugą rzecz zapłacę tylko 10 zł.

Apkę ze sklepu Google Play dla smartfonów z Androidem pobrano 1 tys. razy. Jest oceniana - na 4,7 gwiazdek.

U nas otrzymuje:
4,7 za szatę graficzną
4,8 za funkcjonalność (ręczne wpisywanie niektórych kart)
4,8 za prostotę obsługi

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies