PKO dołącza w ten sposób do grupy instytucji pozwalających właścicielom dużych firm zarządzać ich finansami przez smartfony
PKO BP poinformował o wprowadzeniu nowego serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych. Apka zapewnia dostęp online do najważniejszych informacji finansowych firmy, w tym podglądu listy rachunków i dostępnych środków oraz salda księgowego. Ponadto użytkownicy mogą dzięki niej zobaczyć transakcje oczekujące na podpis i realizację oraz operacje odrzucone. Dodatkowo aplikacja jest wyposażona w mobilny token, który umożliwia bezpieczne logowanie.
Z dzisiejszego komunikatu PKO wynika także, iż w ofercie banku znajduje się od teraz nowy serwis transakcyjny iPKO biznes. Pierwszą widoczną zmianą w porównaniu z poprzednią wersją jest nowa strona logowania z dodatkowym zabezpieczeniem w postaci obrazka bezpieczeństwa. Serwis jest dostępny w dwóch wersjach językowych polskiej oraz angielskiej i będzie oferowany nie tylko w Polsce, ale również w oddziałach czeskim i niemieckim. Jednym z nowych udogodnień jest łatwe integrowanie danych grup kapitałowych, które prowadzą działalność na tych rynkach.
Nowy serwis pozwala na dostęp online do aktualnych informacji finansowych firmy, personalizację wyświetlanych informacji, zestawień, filtrów, importu i eksportu danych oraz wymiany informacji pomiędzy serwisem i systemami finansowo-księgowymi oraz kadrowo-płacowymi. Firmom rozliczającym się w walutach obcych PKO Bank Polski umożliwia ponadto wymianę walut online za pośrednictwem iPKO dealer. Nowe iPKO biznes zostało udostępnione już pierwszym klientom i będzie stopniowo przekazywane kolejnym.