Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria w PKO. Możecie mieć problem z zalogowaniem się na konto przez aplikację IKO

Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu. Deklaruje, że internetowy serwis transakcyjny i karty funkcjonują normalnie

Czytelnicy Cashless alarmują, że przynajmniej od godziny nie działa aplikacja IKO, czyli bankowość mobilna PKO i Inteligo. Przed 40 minutami komunikat potwierdzający tę informację ukazał się na fanpage'u banku na Facebooku oraz w serwisie Twitter.

Przeczytajcie także: Zbliżcie się do Orkiestry. Ponad 600 terminali od First Daty

– Informujemy , że występują w tej chwili utrudnienia w funkcjonowaniu aplikacji IKO. Karty płatnicze i serwis Inteligo działają bez zakłóceń. Za utrudnienia przepraszamy – napisał bank.

Przeczytajcie także: Ustawa o PSD II przyjęta przez rząd

Jak powiedziano mi w PKO BP, awaria związana jest "ze zwiększoną liczbą przelewów, które są zazwyczaj realizowane 10. dnia miesiąca". Tego dnia na przykład wielu przedsiębiorców wykonuje przelewy ze składkami do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych a duża część pracodawców realizuje wypłaty wynagrodzeń. Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu. Gdy tylko to się uda, zaktualizuję tekst.

Aktualizacja

Przed chwilą (godz. 16.50) biuro prasowe banku poinformowało, że awaria została usunięta.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: PKO, PKO BP, IKO, AWARIA

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies