Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ubezpieczenie za 0 zł w Play Ubezpieczenia. O co chodzi i dlaczego warto wypróbować ofertę Freemium

Aplikacja dostępna na rynku od grudnia ubiegłego roku pozwala na korzystanie z jednego wybranego ubezpieczenia zupełnie za darmo

Na pierwszy rok działalności marketu ubezpieczeniowego Play Ubezpieczenia przygotowało specjalną sekcję "Ubezpieczenia od Play", w której proponuje swoim klientom niespotykaną dotychczas na rynku ubezpieczeń innowację w postaci pakietu Freemium. Klient Play dostaje do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń na start, z którego bez jakichkolwiek opłat będzie mógł korzystać przez następne 12 miesięcy.

Jest to rozwiązanie, które polskim klientom najczęściej kojarzy się z promocjami telco lub nowo technologicznymi wariantami usług w chmurze. Coraz częściej jednak taki model marketingowy przebija się do świata usług finansowych. Jego atrakcyjność polega na tym, że klient może korzystać ze specjalnie przygotowanej wersji produktu za 0 zł.

Przeczytajcie także: Mikropolisy w aplikacjach to nowy trend

Zasada oferty Freemium w Play Ubezpieczenia jest bardzo prosta. Klient po zainstalowaniu aplikacji i rejestracji, w sekcji Ubezpieczenia od Play może wybrać i wypróbować jeden z trzech darmowych produktów z puli freemium. W ramach pakietu klienci mają do wyboru: Naprawy Domowe (ubezpieczyciel zapewni i pokryje koszty napraw sprzętu AGD w przypadku awarii), Wsparcie Prawne (klient otrzymuje dostęp do konsultacji prawnych w sprawach związanych z życiem prywatnym i zawodowym) oraz Gryzący problem (ubezpieczyciel zorganizuje i opłaci badania, które sprawdzają czy doszło do zakażenia boreliozą po ugryzieniu kleszcza).

Wybrane ubezpieczenie zaczyna obowiązywać od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego abonenta Play. Po 12 miesiącach produkt po prostu traci ważność i ochrona ubezpieczeniowa przestaje działać, a klient nie ponosi żadnych opłat z tytułu "kupna" wybranego ubezpieczenia. – Jeśli klient będzie zadowolony z darmowej oferty, zainteresuje go inny unikalny produkt lub większy zakres ubezpieczenia, to zachęcamy do dalszego korzystania z marketu. Zależy nam na tym, żeby każdy klient Play miał okazję sprawdzić, jak działa nasza aplikacja i sprawdzić przydatność oferowanych produktów. Tylko własne doświadczenie pozwoli na ocenę naszej platformy. Oferta Freemium jest doskonałym sposobem na zapoznanie się z wybranym produktem i platformą Play Ubezpieczenia – mówi Karolina Maniowska z Play Ubezpieczenia.

Przeczytajcie także: Tak się kupuje polisy w mobilnym markecie od Play

Pakiet Freemium daje klientom Play także możliwość kupna pozostałych dwóch produktów ubezpieczeniowych w promocyjnej cenie 99 groszy miesięcznie za każdy z nich (również na rok). Przykładowo, jeśli klient w ramach bezpłatnej oferty zdecyduje się za produkt Gryzący problem, pozostałe 2 – Naprawy domowe i Wsparcie prawne – może nabyć już za niecałe 2 złote miesięcznie. W ramach tych produktów, klient może zwiększyć zakres świadczonej mu ochrony ubezpieczeniowej, decydując się na ich wersje płatne (Standard i najszerszą zakresowo – Premium). Są one dostępne w ramach tzw. marketu ubezpieczeniowego.

– Do tej pory wybierając ubezpieczenia klienci mogli skorzystać z usługi agenta ubezpieczeniowego, brokera, zakupu on line czy też skorzystać z porównywarek ubezpieczeń. Nowością na polskim rynku jest możliwość zakupu ubezpieczeń w aplikacji na telefon. Każdy z klientów ma możliwość wyboru ubezpieczenia z katalogu kilkudziesięciu nowych produktów, w tym z pakietów typu freemium, czyli zupełnie za darmo – mówi Mirosława Olszewska-Karatoprakliew, dyrektor departamentu bancassurance i affinity, Allianz Polska.

Play Ubezpieczenia to nowy pakiet usług ubezpieczeniowych oferowanych przez sieć Play. Operator proponuje łącznie 31 produktów w 73 wariantach cenowych, a wszystko to w obrębie sześciu kategorii mających odpowiadać najważniejszym potrzebom klientów.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies