Usługa eNadawca kierowana jest do osób, które często wysyłają paczki lub listy
Artykuł sponsorowany
Wyobraźcie sobie taką sytuację. Jesteście właścicielami sklepu internetowego i jak co dzień idziecie na pocztę, by wysłać produkty do swoich klientów. A tam kolejka, bo wszyscy akurat o tej samej porze przyszli po odbiór awizowanej przesyłki.
Przeczytaj także: Nowa usługa dla początkujących w e-biznesie
W dodatku kiedy już jesteście przy okienku musicie kilkanaście paczek okleić znaczkami, kodami etc. To zajmuje czas, a cierpliwość innych osób w kolejce zostaje wystawiona na próbę.
Tej i wielu podobnych sytuacji można uniknąć. Pozwala na to usługa eNadawca, oferowana przez Pocztę Polską firmom, które często wysyłają paczki. Dzięki niej np. właściciele sklepów internetowych mogą samodzielnie dopełnić wszystkich formalności związanych z nadaniem przesyłek.
Przed wizytą na Poczcie mogą zważyć listy i paczki, a następnie wydrukować etykiety, które umieszcza się na przesyłkach. Potem we wskazanej wcześniej placówce PP zostawiają paczki bez kolejki, oszczędzając czas sobie i innym klientom Poczty.
Przeczytaj także: Bank Pocztowy chce się załapać na mobilną rewolucję
Procedura uruchomienia aplikacji na komputerze jest bardzo prosta. Trzeba podpisać umowę z PP i zarejestrować się w systemie poprzez wypełnienie formularza online. Na podany adres e-mail wysyłany jest link aktywacyjny. Klikając na niego potwierdza się rejestrację, loguje i gotowe – można rozpocząć nadawanie przesyłek przez aplikację.