Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut ma już w Polsce 100 tys. klientów. Fintech pozyskał też finansowanie na dalszy rozwój

Nowy kapitał ma pomóc w globalnej ekspansji, w tym w USA, Kanadzie, Singapurze, Hongkongu i Australii

Revolut ogłosił dzisiaj, że ma już w Polsce 100 tys. klientów. – Od lutego, gdy dołączyłem do Revolut, udało się podwoić liczbę klientów w Polsce z 50 tys. do 100 tys. To tylko pierwszy sygnał jak duży potencjał tkwi w polskim rynku i jak szybko Polacy potrafią identyfikować korzystne dla siebie rozwiązania – powiedział Karol Sadaj, odpowiadający za biznes Revoluta w Polsce. Dodał, że z okazji przekroczenia liczby 100 tys. klientów firma uruchamia dwutygodniową promocję obejmującą darmową dostawę karty Revolut, jeśli użytkownik przy rejestracji skorzysta ze specjalnego linka.

Przeczytajcie także: Apple Pay dla klientów Revoluta?

Jednocześnie brytyjski fintech poinformował, że udało mu się pozyskać kapitał na sfinansowanie zapowiadanej na 2018 r. globalnej ekspansji. W rozesłanej do mediów informacji prasowej czytam, że firma zdobyła dodatkowe 250 mln dolarów i oznacza to, że jej wycena w czasie krótszym niż rok wzrosła pięciokrotnie, do poziomu 1,7 miliarda dolarów. Nowy kapitał spółka chce przeznaczyć na sfinansowanie globalnej ekspansji, w tym w USA, Kanadzie, Singapurze, Hongkongu i Australii.

Revolut chwali się także, że poprzez swoją platformę, procesuje już 1,8 miliarda dolarów miesięcznie i pozyskuje pomiędzy 6 tys. a 8 tys. nowych klientów dziennie. Obecnie liczba użytkowników jego aplikacji wynosi blisko 2 mln. Fintech ma ambity plan pozyskania w ciągu najbliższych 5 lat 100 milionów klientów.

Przeczytajcie także: Alior, BZ WBK i mBank negocjują z Apple

Nie będzie to łatwe, bo Revolutowi po piętach depcze konkurencja. Wprawdzie firmy Monese, czy Curve nie osiągają jeszcze tak imponujących wyników w pozyskiwaniu klientów jak Revolut, ale oferują podobne usługi i kuszą innymi innowacyjnymi rozwiązaniami. Wkrótce napiszę o tym więcej. Natomiast Revolut by pozyskać większą liczbę klientów powinien jak najszybciej zaoferować w swojej aplikacji zbliżeniowe płatności mobilne Google Pay i Apple Pay. Jak mogliście przeczytać w tym tekście, prace nad ich udostępnieniem nie przebiegają zbyt sprawnie.

Fot. Revolut

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies