Wspólna akcja InPostu i MasterCarda ma zachęcać do płacenia w sieci kartami
„Festiwal darmowej dostawy” – tak nazywa się wakacyjna akcja InPostu i MasterCarda promująca płatności bezgotówkowe w internecie.
Do końca wakacji przesyłki z wybranych sklepów są darmowe, jeśli wybierzecie dostawę do jednego z paczkomatów InPostu i zapłacicie za zakupy kartą lub poprzez elektroniczny portfel MasterPass. Obecnie promocją objęte są zakupy m.in w sklepach: Answear, BdSklep, Endo, Nexterio i Wittchen. Kolejni uczestnicy akcji będą dodawani do listy, która znajduje się na stronie internetowej darmowadostawa.paczkomaty.pl.
Przeczytaj także: InPost wdroży MasterPassa
O tym, że InPost wdroży MasterPassa pisałem przeszło miesiąc temu. Obecna akcja, ma na celu wypromowanie nowego sposobu płatności wśród użytkowników paczkomatów, jak i płatności kartami w sieci w ogóle. Z 7 proc. udziałem transakcji kartami w sieci polski rynek znajduje się bowiem daleko w tyle za krajami Europy Zachodniej takimi jak Francja (ponad 70 proc.), Hiszpania (60 proc.) czy Wielka Brytania (ponad 50 proc.).
Przeczytaj także: Karta na wakacjach może się przydać
Od października ub.r. płatności kartowe są przyjmowane w każdym z ponad 1300 paczkomatów InPost, a połowa z nich obsługuje także karty zbliżeniowe. Za paczki można także zapłacić za pośrednictwem elektronicznego portfela MasterPass, który dostępny w ponad połowie polskich sklepów internetowych i blisko 250 tys. sklepów online na całym świecie.