Wprowadzał program Priceless Specials w Polsce, teraz będzie nadzorował jego rozwój
Mastercard poinformował przed chwilą, że stanowisko dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale tej organizacji objął Marcin Klimkowicz. W informacji prasowej czytam, że Klimkowicz będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, a konkretnie zajmie się strategią rozwoju i dalszą rynkową ekspansją tego produktu. Na nowym stanowisku ma raportować bezpośrednio do dyrektora generalnego polskiego oddziału firmy, Bartosza Ciołkowskiego.
Klimkowicz ma czternastoletnie doświadczenie zawodowe. Pracował m.in. dla firm Payback i Groupon, gdzie odpowiadał za rozwój, w tym pozyskiwanie nowych partnerów oraz w British American Tobacco. Do zespołu Mastercard dołączył w 2015 r. jako menedżer ds. współpracy z detalistami-partnerami programu Priceless Specials. Zajmował się wprowadzaniem programu oraz jego rozwojem - nawiązywał współpracę z sieciami detalicznymi, które dołączyły do Priceless Specials oraz z uczestniczącymi w programie bankami, wydawcami kart.
Program Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Opłacone kartą zakupy u współpracujących detalistów są nagradzane punktami i nagrodami. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, której zazwyczaj używa. Z programem współpracuje już ponad 70 marek detalicznych, a dodatkowo 13 banków – wydawców kart Mastercard.