Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Deklarują, że to będzie najkorzystniejszy moneyback na rynku. Nowy program na platformie Goodie

Zwrot pieniędzy za zakupy w e-sklepach będzie można uzyskać już od najbliższego poniedziałku

To ma być najkorzystniejszy program moneyback na rynku – deklarowali podczas dzisiejszej konferencji prasowej przedstawiciele należącej do Millennium spółki Goodie, oferującej platformę i aplikację działającą pod tą samą nazwą. Jej użytkownicy mogą korzystać z rabatów, zniżek i specjalnych ofert w wybranych sklepach i punktach usługowych. Od najbliższego poniedziałku otrzymają też możliwość odzyskania części pieniędzy wydawanych na zakupy w internecie. Zakładka z programem moneyback pojawi się w aplikacji Goodie i na stronie internetowej platformy już 10 września.

Przeczytajcie także: Moneyback dla właścicieli kart Revoluta

Przedstawiciele spółki deklarują, że użytkownicy Goodie mogą liczyć na zwrot do 25 proc. wartości transakcji. Przeważnie moneyback ma wynosić od 2 do 15 proc. Zwrot ma być generowany niezależnie od promocji i kodów rabatowych, i wypłacany po 30 dniach, jeśli uzbierana przez użytkownika kwota wyniesie minimum 20 zł. Warunkiem otrzymania środków jest wykonanie zakupów za pośrednictwem Goodie a nie na przykład poprzez aplikację sklepu. Istotne jest także to, że moneyback jest naliczany niezależnie od wybranej w czasie zakupów formy płatności i przelewany na dowolne konto w Polsce.

Przeczytajcie także: Bezpłatne "konto w pełni" i moneyback Euro Banku

Platformą Goodie zarządza spółka założona przez Millennium. Firma współpracuje już z tysiącem partnerów z różnych branż, m.in. odzieżowej, technologicznej, spożywczej, wnętrzarskiej czy gastronomicznej. Przedstawiciele spółki twierdzą, że na platformie dostępnych jest już 2 tys. ofert, 15 programów lojalnościowych i 100 gazetek z promocjami. Aplikacja została już pobrana 500 tys. razy. Goodie spodziewa się, że na koniec I kw. 2019 r. będzie miała 1 mln użytkowników.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies