Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Historyczny miesiąc w PKO. W sierpniu klienci częściej logowali się na konto przez IKO niż serwis internetowy

Bank podał, że w ubiegłym miesiącu użytkownicy aplikacji IKO logowali się na rachunki za pomocą tego rozwiązania 44 mln razy

PKO poinformował dzisiaj, że w sierpniu tego roku po raz pierwszy w historii liczba logowań do aplikacji IKO była wyższa od liczby logowań do serwisu transakcyjnego iPKO. Oznacza to, że klienci coraz częściej używają bankowej aplikacji mobilnej, by zarządzać kontem i kontaktować się z bankiem.

Przeczytajcie także: Wideoweryfikacja w mBanku na Androidzie

Jak czytam w nadesłanej informacji prasowej, w sierpniu PKO odnotował 44 mln logowań do IKO. Bank chwali się, że na telefonach aplikację zainstalowało już ponad 2,8 mln klientów, którzy korzystają z niej coraz częściej. – Pierwsze 50 milionów transakcji w IKO wykonali w ciągu ponad 4 lat, a kolejne 50 milionów w zaledwie osiem miesięcy. Do dzisiaj od startu aplikacji w 2013 r. odnotowano ponad 113 milionów transakcji – informuje bank.

Przeczytajcie także: Powiadomienia push wreszcie w IKO

Aplikacja IKO została niedawno wzbogacona o kilka nowych funkcji, na przykład w powiadomienia push o zdarzeniach na rachunkach, a w kolejnych miesiącach pojawią się w niej m.in. możliwość dokonywania transakcji Blik w ciężar karty kredytowej, możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz opłacenia parkingu, a także mobilna autoryzacja. Z raportu Cashless za I kw. 2018 r., dotyczącego bankowości mobilnej, wynika, że PKO jest na czele rankingu instytucji, których klienci najczęściej korzystają z usług finansowych za pośrednictwem aplikacji banku.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies