W tym roku tematem przewodnim spotkania będzie rozwój nowych kanałów oraz produktów bankowych
10 października w Warszawie rozpoczyna się Asseco Banking Forum. To cykliczne wydarzenie poświęcone nowym technologiom, trendom i kierunkom rozwoju bankowości. W tym roku tematem przewodnim spotkania będzie rozwój nowych kanałów oraz produktów bankowych.
Prowokacyjne pytanie "Czy bank powinien sprzedawać pizzę?" może dziwić, ale zdaniem organizatorów, jest całkiem zasadne. - Świat, w którym prąd kupowało się od firmy energetycznej, polisy od ubezpieczyciela, a internet od operatora – to już przeszłość. Coraz więcej firm świadczy usługi finansowe, wystawiając tym samym lojalność klientów banków na próbę. Dlatego niektóre banki także wprowadzają produkty zarezerwowane dotąd dla innych sektorów i poprzez bankowość elektroniczną oraz mobilną można kupić zegarek, rower, albo wyszukać promocje w centrach handlowych – czytam w informacji prasowej zapowiadającej nadchodzące wydarzenie.
W programie Asseco Banking Forum 2018 przewidziano dyskusję panelową dotyczącą nowych kanałów sprzedaży i nowych produktów. Wezmą w niej udział m.in. Piotr Czarnecki, prezes Raiffeisen Polbank oraz Adam Marciniak, wiceprezes PKO. Prezentację dotyczącą wykorzystania sztucznej inteligencji i jej wpływu na przyszłość przedstawi Wojciech Sobieraj.
Pełny program konferencji dostępny jest tutaj. Serwis cashless.pl objął patronat nad tym wydarzeniem.