Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Uwaga klienci ING! Poważna awaria bankowości elektronicznej. Nie działają też karty

Bank przeprasza i informuje, że pracuje nad rozwiązaniem problemu

Jak donoszą czytelnicy Cashless, nie działa bankowość internetowa Banku Śląskiego. Sprawdziłem i rzeczywiście nie mogę zalogować się na swój rachunek ani przez komputer ani przez smartfon. ING potwierdza występowanie problemów w komunikacie o awarii jaki został opublikowany na jego stronie internetowej.

Przeczytajcie także: mojeID i Qlips wkrótce w PKO BP

W swoim komunikacie bank pisze, że klienci nie mogą korzystać z internetowego serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. – Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów – czytam w opublikowanej informacji.

Przeczytajcie także: Mastercard z The Heart tworzy w Warszawie fabrykę startupów

Nie działa także infolinia banku. ING przeprasza klientów za utrudnienia i zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. O osunięciu awarii ma poinformować w oddzielnym komunikacie. Gdy tylko to się stanie aktualizuję tekst. Przed godz. 18 mogłem już dostać się na konto aby sprawdzić stan rachunku, ale większość zazwyczaj dostępnych funkcji systemu była jeszcze nieaktywna.

AKTUALIZACJA

Obecnie (piątek po godz. 6) wszystkie usługi Śląskiego mają już działać normalnie. Odpowiedni komunikat znalazł się na stronie internetowej ING. W ramach rekompensaty za utrudnienia bank zwróci klientom opłaty za korzystanie z obcych bankomatów w dniu 29 listopada oraz deklaruje priorytetowe potraktowanie reklamacji związanych z wczorajszą awarią.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies