Modele MK GO, Bradshaw 2 oraz Lexington 2 zaopatrzono w moduł NFC oraz płatności Google Pay
Michael Kors wprowadza do sprzedaży trzy nowe modele smartwatchy: Lexington 2, Bradshaw 2 oraz MK GO. Wyposażono je w moduł NFC oraz aplikację Google Pay. Co prawda działają dzięki systemowi Wear OS czyli następcy Android Wear, ale producent deklaruje, że urządzenia są kompatybilne z systemem iOS i także połączone z iPhone’ami zachowają wszystkie funkcje.
A tych upakowano w nowym sprzęcie całkiem sporo. Oprócz wspominanych już płatności zbliżeniowych, czujnika tętna, łączności WiFi oraz bluetooth, Modele Lexington 2 oraz Bradshaw 2 zostały zaopatrzone w głośnik i mikrofon, pozwalające przyjmować połączenia telefoniczne bezpośrednio na zegarku. Na 1,28 calowej tarczy AMOLED smartwatchy można sterować odtwarzaniem muzyki także z aplikacji Spotify. Utwory można też przechowywać w 8 GB pamięci urządzenia.
Jak w przypadku innych tego typu zegarków, na ekranie smartwatcha wyświetlą się także powiadomienia o otrzymanych wiadomościach SMS i z mediów społecznościowych. Zegarek jest wodoszczelny, ma wysokościomierz, żyroskop oraz GPS. Model GO ma mniejszy 1,17 calowy ekran i bardziej sportowy wygląd. Posiada czujnik tętna, można w nim pływać, podpowie też, jaka będzie pogoda. Baterie wszystkich urządzeń można naładować do 80 proc. w 50 minut.
Producent nie podał jeszcze ceny nowych zegarków. Poprzednie modele można kupić za kilkaset złotych.