Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Monese rozszerza współpracę z firmą PayPal. Teraz można połączyć oba konta także w Polsce

Nowa usługa jest od dzisiaj dostępna na sześciu nowych rynkach, w tym w Austrii, Belgii, Luksemburgu, Holandii i Portugalii

Monese poinformowało, że od dzisiaj jego klienci z Polski mogą dołączyć do aplikacji fintechu swoje konta PayPal. Podobne usługi zaproponowano także użytkownikom Monese z Austrii, Belgii, Luksemburgu, Holandii i Portugalii. W ten sposób w jednym miejscu obie firmy zapewniają dostęp do swoich usług, takich jak płatności czy zarządzanie finansami osobistymi.

Przeczytajcie także: Rewards w Revolucie już oficjalnie

Dotychczas Monese i PayPal oferowały podobne rozwiązania w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii. Fintech podaje, że w tych krajach prawie 30 proc. jego aktywnych klientów połączyło swoje konta z kontami PayPal.

Połączenie obu usług umożliwi klientom Monese wysyłanie środków do 325 milionów klientów PayPal (w tym do 25 milionów sprzedawców), robienie zakupów internetowych na całym świecie, a także wybranie karty Monese jako preferowanego sposobu płatności w cyfrowym portfelu. System podpowiada ustanowienie karty brytyjskiego fintechu jako domyślnej formy płatności po zakończeniu procedury połączenia kont.

Przeczytajcie także: Mastercard inwestuje w Verestro

Natomiast w aplikacji Monese klienci mogą zarządzać pieniędzmi na koncie PayPal, w tym m.in. zobaczyć saldo czy prześledzić historię transakcji. Z tych funkcji obecnie mogą korzystać posiadacze kont osobistych Monese w jedenastu europejskich krajach.

Warto przypomnieć, że we wrześniu 2018 roku PayPal uczestniczył w serii B rundy finansowania Monese o wartości 60 mln dolarów. Dzięki temu fintech pozyskał większą liczbę użytkowników w Europie.

Monese to brytyjski startup fintechowy, który umożliwia założenie konta w Wielkiej Brytanii i niektórych krajach UE bez posiadania tam stałego adresu. Spółka otrzymała od brytyjskiego nadzoru licencję instytucji pieniądza elektronicznego i działa od 2015 r. Klientów z Polski obsługuje od początku 2018 r. Monese jest jednym z tych fintechów, które na własnej skórze odczuły skutki kryzysu wywołanego przez pandemię koronawirusa. Brytyjski fintech zrewidował plany związane z kolejną rundą finansowania. Zapowiedział też, że prawdopodobnie zamknie swoje biuro w Portugalii i zwolni kilkadziesiąt pracujących tam osób. W połowie maja serwis cashless.pl informował też, że o 40 proc. spadła wycena innego fintechu, Monzo. Firma, aby przetrwać zamieszanie na rynkach finansowych musi pozyskać 80 mln funtów.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies