Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard pomoże Transferwise w ekspansji na nowe rynki. Firmy rozszerzają współpracę

Obecnie fintech TransferWise wydaje karty z logo Mastercard w Europie, USA, Singapurze, Australii i Nowej Zelandii

Mastercard oraz Transferwise poinformowały o rozszerzeniu współpracy. Dzięki nowemu porozumieniu fintech będzie mógł wydawać karty z logo tej organizacji płatniczej wszędzie tam, gdzie posiada licencję, a gdzie honorowane są karty Mastercarda.

Przeczytajcie także: Firma Transferwise warta już 5 mld dolarów

Firmy współpracują ze sobą od 2018 r., kiedy to Transferwise wydał swoją pierwszą kartę debetową w Europie. Od tamtego czasu fintech rozesłał już ponad milion kart Mastercard, głównie w Europie i Stanach Zjednoczonych. TransferWise ma też klientów w Singapurze, Australii i Nowej Zelandii. a planuje ekspansję np. na rynek japoński.

Pod względem oferowanych usług, Transferwise zaczyna przypominać Revoluta. Fintech ma ambicje stworzenia wielowalutowego konta dla ekspatów, które zastąpi tradycyjne usługi bankowe. Zapewnia między innymi polecenia zapłaty oraz błyskawiczne przelewy międzynarodowe. Zespoły Mastercard i Transferwise współpracowały ze sobą również, aby umożliwić korzystanie z usług Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay i Garmin Pay.

Przeczytajcie także: Nowe funkcje w aplikacji Transferwise

Transferwise korzysta z platformy Mastercard Send, co pozwala zaoferować właścicielom kont przelewy w czasie zbliżonym do rzeczywistego na dowolną kartę Mastercard w krajach europejskich, w tym Polsce, a także w Hiszpanii, Rumunii, Bułgarii, Czechach, Gruzji, Chorwacji, Rosji, na Węgrzech i Ukrainie.

Warto przypomnieć, że w zeszłym roku Mastercard uruchomił Accelerate, globalną platformę ułatwiającą współpracę z fintechami i dostarczającą im warunki niezbędne do szybkiego rozwoju. Platforma zapewnia łatwy dostęp do specjalistycznych programów oraz wsparcie dla startupów na każdym etapie ich rozwoju i transformacji. od wejścia na rynek po globalną ekspansję – czytam w informacji prasowej, przesłanej do redakcji.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies