Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w mBanku. Instytucja potwierdza podwójne księgowanie transakcji kartami

mBank deklaruje, że pieniądze będzie zwracać automatycznie, choć początkowo miał prosić klientów, by składali reklamacje

Trwa zła passa mBanku. Po sierpniowej poważnej awarii związanej z naruszeniem tajemnicy bankowej, tym razem klienci skarżą się na podwójnie zaksięgowane transakcje kartowe.

Przeczytajcie także: 200 klientów miało dostęp do rachunków innych osób. Awaria w mBanku

– Wygląda na to, że mBank ma awarię bardzo nieprzyjemną dla klientów i na razie stara się to wypierać. Właśnie zauważyłam na moim koncie ujemne saldo i kilka podwójnie zaksięgowanych płatności z 13 i 14 lutego. O co chodzi? Nie mam dostępu do swoich pieniędzy a bank ma pięć dni na rozpatrzenie reklamacji – napisała czytelniczka cashless.pl. Dodała, że nie może się skontaktować z instytucją, bo mLinia "milczy" a czat "nie działa".

Na profilu mBanku na Facebooku pojawiło się więcej tego typu komentarzy. Klienci banku skarżą się, że zdublowane zostały także przelewy na telefon. Z serwisu Downdetector wynika zaś, że część klientów ma problemy z dostaniem się na rachunki. Kilka minut temu mBank przyznał, że doszło do awarii.

Przeczytajcie także: Zmiany na Allegro. Niektóre Was ucieszą

– Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe – napisano w poście umieszczonym późnym wieczorem w mediach społecznościowych.

Jak już wspomniałem, w ciągu ostatnich miesięcy to nie pierwszy incydent związany z wadliwym funkcjonowaniem systemu transakcyjnego i bankowości internetowej mBanku. W sierpniu około 200 klientów tej instytucji mogło zalogować się nie na swoje konta. W cashless.pl pisaliśmy o tym w tekście 200 klientów miało dostęp do rachunków innych osób. Awaria w mBanku.

AKTUALIZACJA

We wtorek rano mBank poinformował, że w nocy błędne transakcje zostały skorygowane a poszkodowanym klientom zwrócono środki.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies