Opłata za korzystanie z nowej funkcji jest taka sama jak w przypadku wprowadzonej przez Revoluta w listopadzie w Wielkiej Brytanii a w grudniu 2020 r. w kilkunastu innych krajach własnej bramki płatniczej
Revolut udostępnił w aplikacji dla klientów biznesowych płatności za pomocą kodów QR. Klienci Revolut Business mogą już korzystać z nowego rozwiązania w: Polsce, Litwie, Wielkiej Brytanii, Austrii, Belgii, Francji, Danii, Niemczech, Irlandii, Włoszech, Holandii, Portugalii, Hiszpanii, Szwecji, Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Finlandii, Czechach, Estonii, Węgrzech, Słowenii, Słowacji, Norwegii i Luksemburgu.
Brytyjski fintech opisuje także, w jaki sposób można skorzystać z nowej usługi. W aplikacji Revolut Business należy utworzyć prośbę o płatność i jako metodę ustawić kod QR, wybrać walutę, kwotę i opis płatności, a następnie okazać kod QR klientowi, aby mógł go zeskanować. Ten może zapłacić za pomocą Apple Pay, kart Visa lub Mastercard na swoim urządzeniu iOS lub Android.
By włączyć funkcję płatności klienci Revoluta muszą zaktualizować aplikację do wersji 2.28 lub wyższej w sklepie iOS lub Android. Muszą też wystąpić o specjalne konto handlowe (Merchant Account) bezpośrednio ze swojego konta Revolut Business. Gdy wniosek pojawi się w systemie, zespół Revolut Business zapoznaje się z nim i kontaktuje z przedsiębiorcą, by poinformować o decyzji i dalszych krokach.
Opłata za korzystanie z nowej funkcji jest taka sama jak w przypadku wprowadzonej przez Revoluta w listopadzie w Wielkiej Brytanii a w grudniu 2020 r. w kilkunastu innych krajach własnej bramki płatniczej. O szczegółach pisałem w artykule Revolut: bramka płatnicza dla klientów Business teraz także w Polsce i 13 innych krajach