Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Usługi iTaxi pojawią się w superportfelach banków

Przejazd taksówką będzie można zamówić bezpośrednio z niektórych aplikacji bankowych. To wynik współpracy iTaxi z firmą Finanteq zajmującą się tworzeniem dla banków tzw. superwalletów

Finanteq nie wymienia nazw konkretnych instytucji, które udostępnią nową funkcję. Jednak można przypuszczać, że w pierwszej kolejności będą to BZ WBK i Credit Agricole – aplikacje tych instytucji zostały przygotowane przez Finanteq. Niedawno, przy okazji zapowiedzi premiery apki Credit Agricole jego przedstawiciele zadeklarowali, że zostaną w niej zaszyte dodatkowe usługi oferowane przez Finanteq w ramach superwalletów, a więc np. możliwość kupowania biletów komunikacji miejskiej.

Przeczytajcie także: Wreszcie jest aplikacja mobilna Credit Agricole. I to inna niż wszystkie...

Czym jest superwallet? Gdy chcecie zrobić zakupy w delikatesach lub kupić bilet na autobus, możecie skorzystać z różnych służących do tego aplikacji. Jednak gdy trzeba zapłacić i tak używacie karty bankowej, ewentualnie specjalnego linka, który przenosi Was do konta bankowego. Stąd pomysł na integrację platform dostawców produktów i usług z instytucjami finansowymi, takimi jak np. banki. Dzięki superwalletowi przez jedną aplikację bankową możecie kupować różne produkty od różnych dostawców. Zyskuje też bank, bo jego aplikacja staje się mobilną bramą do usług e-commerce.

Z informacji przesłanej przez Finanteq na temat współpracy z iTaxi wynika, że użytkownicy aplikacji bankowych będą mogli wybrać dogodny transport (model samochodu, liczbę miejsc, korporację itp.), sprawdzić ocenę kierowcy, a po wybraniu taksówki mieć ciągły wgląd w status zamówienia (czas dotarcia na miejsce, etc.).

Przeczytajcie także: Piekarski: banki stoją przed ogromna szansą

Apki korporacji taksówkowych słyną z ergonomiczności. Np. opisywane już przeze mnie rozwiązanie proponowane przez mytaxi znalazło się w rankingu naszych Hitów z 2015 r. Umieszczając je tam doceniliśmy funkcjonalność rozwiązania oraz politykę marketingową tej firmy, czyli na przykład liczne rabaty udzielane klientom.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies