Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zakupy nie tylko przez aplikację mobilną. Lisek uruchomił sklep internetowy

Polski startup właśnie rozszerzył swoją ofertę o nową funkcję

Lisek, a właściwie Lisek.app, to jeden z graczy na polskim rynku fast delivery (q-commerce, quick commerce – szybki handel). Firma założona przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego wznowiła działalność w marcu 2021 roku (wcześniej w latach 2018-2020 prowadziła pilotaż swojej usługi).

Przeczytajcie także: Opera ułatwia zakupy online. W przeglądarce pojawiła się funkcja

Dotychczas klienci Liska mogli zamawiać produkty spożywcze czy środki czystości tylko przez aplikację. Teraz startup uruchomił także sklep online sklep.lisek.app, co pozwala na robienie zakupów w wersji desktopowej. Jak zapewnia firma, zmienia się tylko sposób zamawiania. Zakupy mają być dalej dostarczane w kilkanaście minut od złożenia zamówienia.

Lisek działa w Warszawie i okolicach (Ząbki, Piaseczno, Marki) oraz kilku innych dużych miastach Polski: Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach. Jak twierdzą przedstawiciele startupu, w tej chwili dociera on do ponad 3,5 mln Polek i Polaków. Dotychczas aplikację Lisek pobrano ponad pół miliona razy.

Przeczytajcie także: Strategiczna współpraca Revoluta i Tink

To kolejna nowość od Lisek.app w niecały miesiąc. W drugiej połowie maja startup chwalił się uruchomieniem dowozu zakupów "na pinezkę", czyli do miejsca wskazanego przez klienta. Tam, gdzie działa Lisek, można składać zamówienia do parków czy plaż. Zarówno w przypadku e-sklepu, jak i dostaw "na pinezkę", startup podkreśla, że zaczął jako pierwszy w kraju świadczyć takie usługi.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies