Część kwoty za kupione przez platformę produkty trafia na specjalny fundusz odbudowy Ukrainy
Visa współpracuje z ukraińską platformą sprzedażową "Made with bravery" od początku jej powstania, a teraz to partnerstwo nabierze nowego wymiaru. Organizacja płatnicza w okresie przedświątecznym chce jeszcze bardziej nagłośnić istnienie "Made with bravery" w Polsce. Dlatego w mediach cyfrowych od końca listopada prowadzi kampanię promującą platformę.
"Made with bravery" powstała po rosyjskiej napaści na Ukrainę i można za jej pośrednictwem kupić produkty wytwarzane przez ukraińskie przedsiębiorstwa. Działanie marketplace'u jest proste: 5 proc. kosztów każdego zakupionego produktu trafia do United24, platformy fundraisingowej, powstałej z inicjatywy Wołodymyra Zełenskiego, prezydenta Ukrainy.
Tak zbierane są środki-cegiełki na odbudowę Ukrainy. Resztę pieniędzy otrzymują sprzedawcy. Jeżeli płatność jest wykonywana kartą Visa, to do United24 przekazywane jest kolejne 5 proc. wartości zamówienia.
W ofercie "Made with bravery" są m.in. obuwie, odzież, żywność i napoje. Zasada jest jedna – dopuszczane są jedynie produkty ukraińskich wytwórców. Zanim trafią do sprzedaży, przechodzą weryfikację. Platforma jest dostępna w językach ukraińskim, angielskim, niemieckim oraz polskim. Zainteresowanych produktami "made in Ukraine" odsyłamy na oficjalną stronę marketplace'u: shop.brave.ua.