Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
eBay każdemu z Was wyświetli się inaczej i po polsku. Serwis aukcyjny wystartował z nową stroną

System ma się uczyć Waszych preferencji i prezentować oferty, które potencjalnie mogą Was zainteresować

eBay poinformował dzisiaj, że udostępnia polskim użytkownikom jego serwisu nową stronę główną. Dzięki zastosowanej technice sztucznej inteligencji każdemu klientowi eBay’a ma się wyświetlać indywidualny zestaw ofert dopasowanych do jego potrzeb.

Przeczytajcie także: Android Pay ma 85 tys. użytkowników

System ma się sam uczyć, jakie są nawyki kupującego i dobierać do nich pokazywane treści. Nowością na eBay’u jest także nowy sposób prezentacji rekomendowanych produktów, które są uporządkowane według typów i ogólnych kategorii, a nie – jak było do tej pory – według konkretnych aukcji.

Przeczytajcie także: Visa Checkout rozpycha się w sieci

eBay udostępnił także użytkownikom specjalną usługę "shopbot". To spersonalizowany asystent zakupów rekomendujący produkty podczas czatowania w facebookowej aplikacji Messenger. Niestety w tej chwili ta funkcja działa tylko w angielskiej wersji aplikacji.

Natomiast to, jak w praktyce funkcjonują chatboty w Messengerze, możecie zobaczyć na filmie, który dostępny jest w tym tekście. Opisałem w nim rozwiązanie zastosowane przez jedną z angielskich restauracji wykorzystujące do płatności portfel Masterpass.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: ECOMMERCE, EBAY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies