Po wczorajszej, poważnej awarii w ING, w kolejnym banku występują problemy z dostępem do niektórych usług
Na adres alert@cashless.pl redakcja Cashless otrzymała informację o problemach z funkcjonowaniem bankowości elektronicznej Getin Banku. Czytelnicy mają problem z logowaniem oraz wykonywaniem podstawowych operacji. Informację potwierdziło biuro prasowe instytucji.
– Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w dostępie do naszej bankowości internetowej i mobilnej. Aktualnie trwają prace nad niezwłocznym wyeliminowaniem zaistniałego problemu – podał Wojciech Sury z biura prasowego Getin Noble Banku.
W ostatnich dniach klienci banków nie mają łatwego życia. Wczoraj poważną wpadkę zaliczył ING Bank Śląski. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj. W wyniku awarii klientom odcięto na kilka godzin dostęp do podstawowych funkcji systemu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej, a następnie zablokowano możliwość dokonania wypłaty pieniędzy z bankomatów, dodatkowo zamykając wcześniej oddziały banku. Na szczęście awarię udało się usunąć ok. godz. 19.30, choć część klientów nadal zgłasza problemy z poprawnym działaniem bankowości internetowej ING.
AKTUALIZACJA
Przed godziną 18 logowanie do serwisu transakcyjnego Getinu było już możliwe.