Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Uwaga klienci Getinu. Możecie mieć problem z dostaniem się na rachunek

Po wczorajszej, poważnej awarii w ING, w kolejnym banku występują problemy z dostępem do niektórych usług

Na adres alert@cashless.pl redakcja Cashless otrzymała informację o problemach z funkcjonowaniem bankowości elektronicznej Getin Banku. Czytelnicy mają problem z logowaniem oraz wykonywaniem podstawowych operacji. Informację potwierdziło biuro prasowe instytucji.

Przeczytajcie także: Informacje o klientach T-Mobile sprzedawano konkurencji

– Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w dostępie do naszej bankowości internetowej i mobilnej. Aktualnie trwają prace nad niezwłocznym wyeliminowaniem zaistniałego problemu – podał Wojciech Sury z biura prasowego Getin Noble Banku.

Przeczytajcie także: Denerwują Was przerwy w dostępie do bankowości internetowej?

W ostatnich dniach klienci banków nie mają łatwego życia. Wczoraj poważną wpadkę zaliczył ING Bank Śląski. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj. W wyniku awarii klientom odcięto na kilka godzin dostęp do podstawowych funkcji systemu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej, a następnie zablokowano możliwość dokonania wypłaty pieniędzy z bankomatów, dodatkowo zamykając wcześniej oddziały banku. Na szczęście awarię udało się usunąć ok. godz. 19.30, choć część klientów nadal zgłasza problemy z poprawnym działaniem bankowości internetowej ING.

AKTUALIZACJA

Przed godziną 18 logowanie do serwisu transakcyjnego Getinu było już możliwe.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies