Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowość w PKO BP. Bank wprowadza w oddziałach autoryzację transakcji za pomocą SMS-ów

Taka usługa na razie dostępna jest we wszystkich oddziałach PKO BP w Warszawie i okolicach stolicy oraz w wybranych oddziałach w Krakowie, Poznaniu i Toruniu. Jej zasięg będzie rozszerzany

Nowa metoda autoryzacji umożliwia akceptację transakcji za pomocą kodu przekazanego SMS-em na numer telefonu klienta, dzięki temu nie musi zatwierdzać jej już swoim podpisem. W ciągu najbliższych kilku miesięcy zostanie wprowadzona we wszystkich oddziałach PKO BP. Bank informuje, że osoby, które testowały usługę podczas pilotażu wskazywały na wiele zalet takiego rozwiązania, na przykład na skrócenie czasu obsługi przy stanowisku.
Przeczytajcie także: Historyczny miesiąc w PKO
Jak to działa? W trakcie realizacji transakcji w oddziale klient otrzymuje SMS z danymi dyspozycji. Aby została zrealizowana, doradca poprosi o jej zaakceptowanie i zatwierdzenie poprzez podanie kodu zawartego w wiadomości. Jest to równoznaczne z autoryzacją transakcji. W ten sposób można potwierdzić zlecenia wpłaty gotówki, jej wypłaty oraz przelewu, a także założenie i zamknięcie lokaty oraz niektóre czynności związane z pożyczką gotówkową (m.in. zmianę daty płatności raty i wcześniejszą spłatę).
Przeczytajcie także: Trwały nośnik oparty o blockchain rusza w PKO
Przypomnę, że PKO BP pracuje też nad mobilną autoryzacją, czyli potwierdzaniem transakcji za pomocą aplikacji na smartfonie, a nie za pomocą SMS-ów. mBank, który jest prekursorem tego rozwiązania w Polsce, stosuje je także do autoryzacji operacji w oddziałach.
KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies