Bank ma proponować swoim klientom specjalnie tworzone dla nich oferty związane np. z miejscem lub krajem pobytu
Prezes Citi Handlowego, Sławomir Sikora zapowiedział dziś, że w styczniu klienci zarządzanej przez niego instytucji będą mogli skorzystać z nowej aplikacji mobilnej. Jak ujawnił, została stworzona w Singapurze, zgodnie z regułami dyrektywy PSD II. Klienci banku mają otrzymywać kontekstowe oferty produktowe zależnie od miejsca, w którym się znajdą.
W pierwszej fazie wdrożenia tego rozwiązania, która rozpocznie się w styczniu, instytucja udostępni klientom moduł kredytowy. - To będzie karta kredytowa, możliwość rozkładania zakupów na raty, uproszczenie i zautomatyzowanie pożyczania pieniędzy - powiedział Sławomir Sikora.
Kolejna faza zaplanowana jest na drugi kwartał. Wówczas w apce znajdą się nowe funkcje związane z obsługą rachunku. Na razie bank nie chce zdradzić żadnych szczegółów.
Natomiast w ramach nowej aplikacji
Citi Handlowy ma proponować swoim klientom specjalnie tworzone dla nich oferty związane np. z miejscem lub krajem pobytu. Moblilnie poprzez apkę banku będą m.in. dostępne bilety na koncerty w ramach specjalnych przedsprzedaży. Obecnie ta usługa dostępna jest w bankowości internetowej i cieszy się dużym zainteresowaniem klientów banku.