Po uruchomionym już chatbocie to kolejne nowości dla klientów Millennium bankujących za pomocą smartfona
Biuro prasowe Millennium podało, że bank planuje od dzisiaj rozpocząć udostępnianie klientom autoryzacji mobilnej. Jak zaznaczono, bank będzie to robić stopniowo, sukcesywnie zwiększając grupę użytkowników tej usługi. Zapisy dotyczące nowej funkcji znalazły się już w regulaminach banku. Millennium planuje także udostępnić klientom możliwość czasowego blokowania kart. Kiedy konkretnie to nastąpi? Na razie nie wiadomo. Millennium deklaruje, że usługa ta będzie dostępna w pierwszych miesiącach 2019 r.
Oba te rozwiązania są coraz bardziej powszechne na polskim rynku.
Mobilna autoryzacja staje się popularna m.in. dlatego, że eksperci uważają ją za bezpieczniejszą od potwierdzania operacji hasłami jednorazowymi wysyłanymi w SMS-ach. Polega ona na tym, że transakcje zlecane w serwisie internetowym banku, takie jak np. przelewy, można potwierdzać w
aplikacji mobilnej. Natomiast proponująca to rozwiązanie instytucja może zaoszczędzić na usługach telekomunikacyjnych.
Przypomnę, że bank
Millennium uruchomił wczoraj w aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android chatbota, który pozwala na głosowe lub tekstowe zlecanie kilku czynności na rachunku, m.in. wykonanie przelewu. Żeby skorzystać z tej nowości, musicie pobrać aktualną wersję aplikacji. Więcej na temat chatbota o nazwie Milla możecie przeczytać
tutaj.