Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Styczniowe zmiany w serwisie transakcyjnym PKO BP. Bank zapowiada sporo nowości tuż po Nowym Roku

To kolejny krok w ramach trwającej od kilku miesięcy ewolucji systemu iPKO

Bankowcy z PKO jesienią ubiegłego roku zadeklarowali ewolucję iPKO, a jej ostatecznym wynikiem będzie całkowicie nowy system w RWD. Umożliwi to wygodne korzystanie z serwisu zarówno na komputerach, jak i tabletach czy smartfonach. Pierwsze modyfikacje zostały wprowadzone w czerwcu tego roku. Wtedy w iPKO pojawiły się nowe formatki przelewów. Dziś bank zapowiedział kolejny zestaw nowości, które wejdą w życie w styczniu, choć dokładnej daty nie podano.
Przeczytajcie także: Nowy sposób potwierdzania operacji we wszystkich placówkach PKO BP

Po Nowym Roku w iPKO pojawią się m.in. zmiany w historii rachunku: data operacji będzie widoczna nad listą transakcji, a nie z boku; uznania na rachunku będą oznaczone na zielono; pojawi się też szybki dostęp (w menu kontekstowym, tzw. 3 kropki) do przydatnych funkcji, takich jak m.in. ponowienie czy potwierdzenie przelewu. Funkcje "Przelew" i "Historia" będą dostępne w zasięgu jednego kliknięcia, bezpośrednio pod nazwą rachunku.

Po zapowiedzianych zmianach wygodniejsze ma być kopiowanie numeru rachunku czy zmiana nazwy konta; szybsze będzie też włączenie i zarządzanie powiadomieniami e-mail i SMS do rachunku; łatwiejsze będzie także ustawienie limitu dziennego, dzięki któremu klient decyduje, jaką kwotę chce wydać ze swojego konta w ciągu doby.
Przeczytajcie także: PKO rozpoczyna zmiany w serwisie transakcyjnym
PKO pracuje nad zmianami serwisu transakcyjnego wprowadzając je etapami - udostępniając klientom poszczególne nowe elementy bez czekania na ukończenie całości i zaprezentowania jednej wielkiej modernizacji. Dzięki temu nowe rozwiązania są wprowadzane szybciej, a klientom łatwiej je opanować i przyzwyczaić się do modyfikacji. Nowy system ma także pozwalać na wykorzystanie przepisów dyrektywy PSD II, a więc na zarządzanie w jednym miejscu rachunkami prowadzonymi przez różne banki.
KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies