Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nest wprowadza nowy system. Czeka Was długa przerwa techniczna, ale karty mają działać normalnie

Przerwa w dostępie do systemów elektronicznych zacznie się dzisiaj o godz. 17 i potrwa do poniedziałku do godz. 8

Jak powiedziano mi w biurze prasowym Nest Banku w trakcie rozpoczynającej się dzisiaj dłuższej niż zwykle przerwy technicznej wszystkimi kartami będzie można posługiwać się normalnie. Z tym że zrealizowane w tym czasie transakcje będą widoczne w systemie bankowości elektronicznej z opóźnieniem.
Przeczytajcie także: Nest Bank gotowy na Open Banking
Od poniedziałku nowy system będzie dostępny dla wszystkich, czyli nowych i starych klientów Nest Banku. Logując się do niego po raz pierwszy użytkownik skorzysta z dotychczasowego loginu (numeru NIK), ale podczas pierwszego logowania będzie musiał określić nowe hasło.
Jeśli chodzi a bankowość mobilną to stara aplikacja przestanie działać i trzeba będzie z Google Play lub App Store pobrać nowe oprogramowanie. Logowanie do niego także odbywać się będzie za pomocą dotychczasowych danych. Natomiast stary system bankowości internetowej będzie dostępny jedynie w trybie do odczytu (nie będzie można za jego pomocą zlecać transakcji) i tylko do 31 marca.
Bank podkreśla, że nowy system da klientom bezpieczeństwo i wygodę w logowaniu i autoryzacji – będą mogli m.in. zdefiniować własny login, w tym alias oraz awatara (obrazek bezpieczeństwa). Będzie też możliwość mobilnej autoryzacji operacji, logowanie za pomocą odcisków palca zarówno w wersji na Androida jak i iOS oraz Face ID (w wersji na iOS). Nowością będzie też opcja "Saszetek" – elektronicznych kopert, w których będzie można blokować pieniądze "nie do ruszenia" przeznaczone na konkretny cel np. wakacyjny wyjazd.
Przeczytajcie także: Tak było podczas Cashless Open Banking Breakfast

W nowej aplikacji mobilnej ułatwiono obsługę finansów prywatnych i firmowych – między profilami będzie można się przełączać po jednorazowym logowaniu czy definiować indywidualne uprawnienia i limity operacji dla poszczególnych użytkowników konta. Klienci będą też mogli płacić mobilnie za pomocą Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, a wkrótce także przy pomocy Blika.

Wprowadzane teraz zmiany to pierwszy etap wdrażania nowości w Nest. Na wiosnę, a konkretnie na przełomie marca i kwietnia, bank zapowiada kolejne innowacje. Klienci mają mieć wówczas m.in. możliwość zaciągania historii swojego rachunku z innego banku i będą mogli korzystać z rozwiązań związanych z rodzinnym zarządzaniem domowymi finansami.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies