Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kolejny bank z Polski na Twitterze. Teraz ćwierka też Getin Noble

Bank Leszka Czarneckiego dołączył tym samym do kilkunastu instytucji z branży obecnych w tym serwisie społecznościowym od dawna

Twitter jest używany przez banki do reagowania w sytuacjach kryzysowych, informowania o awariach, ostrzegania o cyfrowych niebezpieczeństwach, dementowania nieprawdziwych informacji czy promocji produktów i usług. Władze Getinu prawdopodobnie chcą wykorzystać nowy kanał m.in. do poprawy wizerunku banku nadszarpniętego w tzw. aferze KNF.
Przeczytajcie także: Pięć funduszy inwestycyjnych zainteresowanych przejęciem Getinu i Idei
Profil Getin Noble Banku zaczął być aktywny na Twitterze w połowie stycznia. Przez dwa tygodnie opublikowano na nim jedynie 6 tweetów i ma tylko 14 obserwujących. Dla porównania instytucja, która cieszy się obecnie największą liczbą obserwujących na Twitterze, czyli ING, ma ich prawie 20 tys. Zdecydowanie lepszym wynikiem może pochwalić się należący także do Leszka Czarneckiego Idea Bank który jest obserwowany przez ponad 8 tys. osób.
Przeczytajcie także: Banki na Twitterze w I kw. 2018

Wygląda więc na to, że na razie głównym kanałem społecznościowym Getinu pozostaje Facebook, gdzie bank obserwuje ponad 41 tys. użytkowników. W obu serwisach bank publikuje głównie informacje o swoich produktach finansowych i promocjach. Na Twitterze przede wszystkim o ofertach i możliwościach dostępnych w kanale mobilnym banku.
Czołówkę najpopularniejszych banków na Twitterze, oprócz wspomnianego ING, stanowią: Santander (19,3 tys. obserwujących), NBP (15,9 tys.) i mBank (13,7 tys.)
KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies