Klienci Nest z nowej bankowości elektronicznej mogą korzystać od jesieni ubiegłego roku
Od dziś Nest Bank jest obecny w sieci za pośrednictwem nowej strony internetowej. Bank zachwala, że jest ona przystępna, prosta i intuicyjna, a przy jej tworzeniu skupiono się na "łatwości odnalezienia informacji i zrozumiałej komunikacji wizualnej".
Serwis został podzielony na dwie główne sekcje: finansów konsumenckich "Dla Ciebie i rodziny" oraz finansów firmowych "Dla Twojej firmy". Nowym rozwiązaniem jest zakładka "Moja Rodzina". Zebrano w niej wszystkie informacje niezbędne w porządkowaniu finansów rodzinnych: konta, kredyty, oszczędności, a także instrukcje dotyczące składania wniosku o świadczenie 500+ czy Dobry Start 300 dla ucznia.
Strona powstała w oparciu o technikę RWD, czyli automatycznie dopasowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. Zdjęcia zastąpiono rysunkami, co według banku powoduje, że witryna jest bardziej przejrzysta i bardziej przyjazna w używaniu. Są też na niej notowania podstawowych walut i sekcja aktualności.
Przypomnę, że od października ubiegłego roku do końca stycznia roku obecnego Nest Bank wdrażał stopniowo swoją nową bankowość elektroniczną. Na wiosnę natomiast zaplanował dodanie do niej nowych elementów m.in. możliwości zaciągania historii swojego rachunku z innego banku i rozwiązań związanych z rodzinnym zarządzaniem domowymi finansami.