Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
The Heart poszuka fintechów dla PKO BP. Pierwsze efekty mają być już w czerwcu

Na celowniku są startupy oferujące rozwiązania wspierające pracę oddziałów oraz zwiększające zaangażowanie klientów detalicznych

Platforma The Heart, która określa się jako centrum współpracy startupów i korporacji, rozszerza dotychczasową współpracę z PKO BP. Zawarła właśnie umowę, w ramach której wyszuka dla banku młode spółki fintechowe o określonym profilu, czyli wykona tzw. technology scouting. Wybrane projekty i rozwiązania mają szansę zostać wdrożone w ramach bankowej platformy współpracy ze startupami o nazwie "Let’s Fintech with PKO Bank Polski".

Przeczytajcie także: Tylko jeden startup na trzy przechodzi w korporacjach do fazy testów

Według informacji The Hart poszukiwania dotyczą startupowych pomysłów i technologii związanych z angażowaniem nowych klientów, jakością obsługi i komfortem pracy w placówkach, wsparciem społeczności lokalnych wokół oddziałów czy optymalizacji działania oddziałów. W ramach poszukiwań zostaną przeanalizowane usługi fintechów działających zarówno na polskim jak i na europejskim rynku. Spotkanie wybranych startupów z bankowcami zaplanowane jest na połowę czerwca tego roku. Najlepsze rozwiązania zostaną wybrane przez ekspertów banku i wdrożone w PKO najpierw pilotażowo, w ramach wspomnianej platformy rozwoju innowacji, a później na większą skalę, w sieci oddziałów.

Przeczytajcie także: Żegnajcie marzenia o budowie w Warszawie fintechowego centrum Europy

Wcześniej PKO był jednym z pierwszych członków Corporate Clubu, działającego w The Heart miejsca spotkań firm skupionych na cyfrowej transformacji. To właśnie poprzez działania w ramach tego klubu doszło do spotkania banku z firmą Zencard, która została ostatecznie przez niego kupiona w 2017 r.

Jak wynika z analiz The Heart, kupowanie przez duże firmy rozwiązań od startupów jest obecnie jednym z najczęściej wykorzystywanych modeli wdrażania innowacji. 82 proc. liderów korporacji planuje oferować klientom produkty i usługi tworzone przez młode innowacyjne firmy.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies