Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria w Banku Millennium. Są problemy z zalogowaniem do systemu transakcyjnego

Bank potwierdza problemy i deklaruje, że pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności Millenetu

Czytelnicy Cashless informują o trudnościach przy korzystaniu z Millenetu. Mają problem z zalogowaniem się do systemu bankowości elektronicznej, niektórzy narzekają też na wolno działającą aplikację.

Przeczytajcie także: Nowy Millenet już dostępny dla pierwszych klientów

Biuro prasowe banku Millennium potwierdziło, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu oraz że eksperci banku pracują nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

Bank nie wyjaśnia powodów awarii, ale można podejrzewać, że jest ona związana z wprowadzaniem nowej bankowości internetowej w Millennium.

Przeczytajcie także: Nowy serwis internetowy Millennium jeszcze w maju

Przypomnę - w ubiegłym tygodniu bank udostępnił pierwszej grupie klientów detalicznych nowy serwis bankowości elektronicznej. W kolejnych dniach dostęp do niego mieli otrzymać następni użytkownicy. Prezes Millennium, Joao Bras Jorge zadeklarował, że wszyscy klienci instytucji będą mogli korzystać z nowego Millenetu jeszcze w tym miesiącu.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies