Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa rozwija tokenizację. Pozyskała 11 nowych partnerów

Firmy wdrożą rozwiązanie Visy w europejskich sklepach internetowych i bramkach płatniczych

Visa ogłosiła dzisiaj, że kolejnych 11 europejskich firm będzie używać technologii Visa Token Service (VTS). Pozwoli to stworzyć bezpieczniejsze środowisko dla zakupów w internecie. Nowymi partnerami programu VTS są firmy: Adyen, Cardstream, Computop, Datatrans, HiPay, Ingenico, Monext, Safecharge, Secure Trading, Wirecard i Worldline.

Przeczytajcie także: Tokenizacja od Visy wykorzystywana w 27 krajach

Program Visa Token Service został uruchomiony w 2014 r. Jego celem jest przede wszystkim zwiększania bezpieczeństwa i wygody transakcji w e-commerce i m-commerce. W przyszłości technologia może być używana w ramach Internetu Rzeczy (IoT), kiedy dane autoryzacyjne będą wykorzystywane do płatności realizowanych np. za pośrednictwem samochodów, inteligentnych okularów, połączonych z siecią urządzeń gospodarstwa domowego itp.

Dzięki tokenizacji wrażliwe dane karty w trakcie transakcji zastępowane są ciągiem cyfr tzw. tokenem, który raz przypisany do urządzenia czy akceptanta nie może zostać wykorzystany w żaden inny sposób. Dzięki temu jego kradzież np. przez hakerów nie niesie ze sobą ryzyka straty pieniędzy zdeponowanych na rachunku powiązanym z kartą.

Przeczytajcie także: Visa przejmuje Earthport

Od wprowadzenia Visa Token Service do tej platformy dołączyło ponad 80 globalnych podmiotów (teraz kolejnych 11) działających na 40 rynkach. W tym gronie są m.in. producenci urządzeń mobilnych, sklepy prowadzące sprzedaż w internecie, dostawcy usług płatniczych i agenci rozliczeniowi.

Według ekspertów technologia ta nie tylko zwiększa bezpieczeństwo po stronie konsumentów i właścicieli sklepów, ale też zwiększa wygodę internetowych zakupów. Sklepy i pośrednicy płatności mogą dzięki niej także ograniczyć liczbę odrzuconych transakcji.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies