Bank uporał się z częścią usterek, ale wciąż mogą być trudności z zakładką "usługi kartowe" i składaniem wniosków o 500+
Czytelnicy Cashless informują o trudnościach przy korzystaniu z bankowości internetowej i mobilnej banku Santander. Przed południem mieli problemy z zalogowaniem się do systemu oraz do aplikacji banku. Pojawiał im się komunikat: "Serwis czasowo niedostępny. Sprawdź, czy ostatnia operacja została wykonana".
Bank potwierdził, że są utrudnienia w serwisie transakcyjnym. Biuro prasowe poinformowało mnie, że jest już możliwe zalogowanie do systemu, ale wciąż niedostępne są niektóre funkcje. Nadal są trudności z obsługą zakładki "usługi kartowe" oraz brak jest możliwości skłania wniosków o świadczenie 500+. Przypomnę, że dwa tygodnie temu Santander borykał się z awarią systemu kartowego. Nie działały także powiązane z kartami płatności mobilne, takie jak Apple Pay czy Google Pay.
Bank podkreśla, że intensywnie pracuje nad naprawieniem wszystkich elementów systemu. Gdy pojawi się informacja o tym, że bankowość Santandera działa bezawaryjnie, zaktualizuję ten tekst.
AKTUALIZACJA
Bank poinformował, że od godz. 15.30 jego wszystkie systemy działają i można już składać wnioski o świadczenie 500+. Zastrzegł jednak, że z powodu dużego zainteresowania może to trwać dłużej.