Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kilka milionów mPOS-ów pojawi się na rynku? Taki efekt ma dać współpraca Mastercarda z firmą SumUp

W ramach współpracy przenośne terminale SumUp mają trafić do małych i średnich firm w kilkudziesięciu krajach Europy

Organizacja Mastercard poinformowała, że rozpoczyna współpracę z firmą SumUp, która dostarcza przenośne terminale płatnicze. Według komunikatu prasowego, w ciągu kolejnych pięciu lat oba podmioty planują umożliwić przyjmowanie płatności kartą kilku milionom mikroprzedsiębiorców oraz właścicielom małych i średnich firm w 27 krajach Europy. Niestety, nie napisano w jaki konkretny sposób obaj partnerzy będą przekonywać przedsiębiorców do rozpoczęcia akceptacji kart na mPOS-ach.

Przeczytajcie także: Sprzedaż SumUp pokazuje, jaki jest potencjał rynku mPOS-ów nad Wisłą

SumUp to brytyjski fintech, który działa na kilkudziesięciu rynkach. W Polsce obecny jest od kilku lat. Oprócz oferowania tradycyjnych mPOS-ów chwali się także wprowadzeniem nowego urządzenia – mPOS 3G, które ma wbudowaną kartę SIM i pozwala przyjmować płatności już bez konieczności korzystania ze smartfona. Zarówno Mastercard, jak i SumUp, są partnerami programu Polska Bezgotówkowa

Przeczytajcie także: Najnowszy raport Mastercarda podsumowujący zagraniczne podróże

Klasyczny mPOS to urządzenie, które pozwala przyjmować płatności bezgotówkowe w połączeniu ze smartfonem i zainstalowaną na nim aplikacją mobilną. Jego operator pobiera prowizję tylko od rozliczonych transakcji, co pozwala ograniczać koszty obsługi, gdy płatności jest mało. Operatorzy tradycyjnych urządzeń inkasują również opłatę za dzierżawę POS-a pobieraną niezależnie od obrotu.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies