Organizacja po raz ósmy pojawi się na festiwalu wcześniej znanym jako Przystanek Woodstock
W dniach 1-3 sierpnia odbędzie się Pol’and’Rock Festival, jeden z największych festiwali muzycznych w Europie, organizowany przez Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Organizacja Mastercard po raz ósmy będzie wspierać organizację imprezy w Kostrzynie nad Odrą.
Na szczególne wrażenia mogą liczyć osoby niesłyszące. W strefie Mastercarda będzie można wypożyczyć specjalne urządzenia umożliwiające odczuwanie dźwięków poprzez ciało. Technologia składa się z kilku elementów: plecaka z wbudowanymi subwooferami, słuchawek z przewodzeniem kostnym oraz przekaźników transmitujących muzykę na żywo bezpośrednio z reżyserki. Po raz pierwszy rozwiązanie to było testowane rok temu i skorzystało z niego kilkadziesiąt osób.
Natomiast uczestnicy programu Mastercard Priceless Specials będą mogli w tym roku zamienić zebrane punkty na wycieczkę za kulisy festiwalu. W trakcie "Backstage Tour" będzie możliwość podejrzenia z głębi sceny występujących zespołów, wejścia do wnętrza wozu realizacyjnego, obejrzenia centrum dowodzenia imprezą, a także przejścia przez strefę artystów oraz zajrzenia do przyczepy Jurka Owsiaka. Okazję do wygrania takiej wycieczki będą też mieć festiwalowicze, którzy wezmą udział w konkursie organizacji, który odbędzie się drugiego dnia imprezy.
Strefa Mastercard tradycyjnie znajduje się w samym sercu festiwalowego miasteczka, naprzeciwko dużej sceny. Wzorem ubiegłego roku stanie w niej multimedialna wieża, która tym razem będzie wyższa (17,5 metra). Zyska także nowe funkcje – poza podstawowymi informacjami, jak data, godzina czy pogoda – będzie można znaleźć na jej ekranach wszystkie istotne informacje festiwalowe, jak line-up, bieżące ogłoszenia i streaming na żywo ze scen. Przypomnę, że Mastercard wspiera też inne wydarzenia muzyczne – Orange Warsaw Festival, Open’er Festival oraz Kraków Live Festival – w trakcie których rozdaje opaski umożliwijące płacenie w technologii zbliżeniowej.