Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Korporacje mogą już zarządzać kontami z innych banków w serwisie iPKO. Dotyczy to również rachunków w zagranicznych instytucjach

Duże firmy w ten sposób nie tylko mogą sprawdzić saldo, ale też wykonywać podstawowe operacje finansowe

Bank PKO BP poinformował, że jego klienci korporacyjni, czyli duże firmy, korzystające z iPKO biznes, mogą teraz poprzez ten serwis mieć dostęp do swoich rachunków w innych bankach. Mogą też nimi zarządzać z poziomu bankowości internetowej PKO.

Przeczytajcie także: Zmiany w serwisie PKO dla oszczędzających i inwestujących

Bank informuje, że usługa działa także w przypadku rachunków prowadzonych w bankach zagranicznych. PKO chwali się, że to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce udostępnione firmom. Aby uruchomić nową funkcję, firma musi złożyć odpowiednią dyspozycję. Usługa umożliwia nie tylko podgląd salda rachunku prowadzonego w innym banku, ale również zlecanie i wykonywanie operacji bezpośrednio poprzez serwis iPKO.

Bank zapewnia, że zasięg nowego narzędzia jest nieograniczony, co oznacza, że może być wykorzystywane do pozyskiwania informacji i zarządzania pieniędzmi znajdującymi się na rachunkach prowadzonych na całym świecie.

Przeczytajcie także: W PKO BP e-Windykacja dla małych i średnich firm

PKO obsługuje obecnie około 15 tys. dużych firm, które mogą skorzystać z nowej usługi. Przynajmniej na razie nie jest ona dostępna dla 450 tys. małych i średnich przedsiębiorstw będących klientami największego polskiego banku. Przypomnę, że aby ułatwić zagraniczną działalność polskich firm PKO uruchomiło swoje placówki we Frankfurcie nad Menem (w 2015 r.) i w Pradze (w kwietniu 2017 r. ).

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies