Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Paczkomatów Inpostu będzie więcej. Spółka rozszerza współpracę z kolejną siecią marketów

Tym samym liczba paczkomatów przy sklepach Kaufland zwiększy się ze 137 do 212

Firma Inpost poinformowała, że rozszerza współpracę z siecią sklepów spożywczych Kaufland. Porozumienie zakłada instalację paczkomatów przy każdym z 212 marketów z logo z czerwonym "K". Obecnie przy sklepach tej sieci dostępnych jest 137 maszyn Inpostu.

Przeczytajcie także: Inpost zapowiada rozwój sieci lodówkomatów

Kaufland jest czwartą siecią sklepów, z którą Inpost nawiązał współpracę. Firma instaluje swoje paczkomaty przy placówkach Dino i Lidl oraz w centrach handlowych Auchan. Przekonuje klientów, że odbiór paczek przy okazji zakupów jest wygodnym rozwiązaniem, które pozwala zaoszczędzić czas. Jednocześnie według Inpostu, stojące obok sklepów czy stacji benzynowych urządzenia do odbioru i nadawania paczek, pomagają zwiększyć obroty nawet o 10 proc.

Przeczytajcie także: Poczta Polska uruchomiła urządzenia konkurencyjne dla paczkomatów InPostu

Rozwój sieci urządzeń do odbioru paczek napędza rosnący e-commerce i niemal powszechne niezadowolenie z usług kurierskich. Przypomnę, że do konkurencji z Inpostem staje Poczta Polska, która we współpracy z największą polską siecią handlową, czyli Biedronką stawia swoje automaty do odbioru paczek. W marcu Inpost chwalił się, ze dysponuje już 4,8 tys. paczkomatów w całej Polsce i jest ich więcej niż placówek pocztowych (4,6 tys.).

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies