Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa z nowym pakietem zabezpieczeń. Mają lepiej chronić przed fraudami

Opracowując nowe metody ochrony organizacja korzystała z własnych analiz oraz ze współpracy z organami ścigania

Visa ogłosiła wprowadzenie nowego pakietu zabezpieczeń, który pomoże walczyć z transakcjami oszukańczymi. Według organizacji wyznacza on nowe standardy w cyberbezpieczeństwie i prewencji oszustw. Wprowadzane zabezpieczenia wspierają ochronę instytucji finansowych oraz sprzedawców i konsumentów korzystających z kart Visy.

Przeczytajcie także: Visa wycofa usługę Visa Checkout

Visa podkreśla, że nowe zabezpieczenia płatności umożliwiają kompleksową ochronę kluczowych elementów całego ekosystemu, czyli ludzi, danych i infrastruktury. Składają się one kilku elemntów opisanych poniżej.

Visa Vital Signs – to aktywne monitorowanie transakcji i ostrzeganie instytucji finansowych o możliwych nieuprawnionych działaniach w bankomatach, które mogą sugerować ataki typu cashout, czyli nieuprawnione wypłaty gotówki.

Visa Account Attack Intelligence – to wykorzystanie technologii głębokiego uczenia (deep learning) do analizy ogromnej liczby transakcji Visa. Chodzi o zidentyfikowanie instytucji, wykorzystywanych przez hakerów do odgadywania wrażliwych danych karty poprzez automatyczne testowanie ciągów znaków np. haseł do logowania na konto.

Visa Payment Threats Lab – to środowisko do testowania zabezpieczeń używanych przez klientów Visy np. sprawdzenia czy instytucja finansowa skutecznie weryfikuje kody transakcji.

Visa eCommerce Threat Disruption – to rozwiązanie do skanowania interfejsów platform e-commerce w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania przechwytującego dane płatnicze klientów.

Przeczytajcie także: Kolejne ostrzeżenia przed cyberatakami wykradającymi hasła

Według raportu opracowanego przez Forrester Consulting na zlecenie Visy najczęściej obecnie odnotowywane globalnie fraudy to wspomniane ataki na bankomaty (ATM cashout) oraz zautomatyzowane testowanie ciągów znaków i danych do logowania. Oszustwa w obszarze e-commerce są rzadsze, ale powodują większe szkody. Stanowią one niemal 40 proc. wartości wszystkich poniesionych strat i kosztów operacyjnych wynikających z tego rodzaju incydentów.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies