Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BZ WBK najpopularniejszym bankiem na Facebooku

Profil banku w tym medium społecznościowym lubiło na koniec roku prawie 254 tys. fanów

Z najnowszego raportu firmy Sotrender na temat obecności firm na Facebooku wynika, że w ostatnim miesiącu roku spośród banków posiadających własny fanpage na tym portalu, to profil BZ WBK lubiło najwięcej osób. Zachodni odnotował dokładnie 253 847 like’ów. W pierwszej trójce znalazły się jeszcze mBank z wynikiem prawie 252 tys. oraz BGŻ BNP Paribas z liczbą prawie 216 tys. Co ciekawe, z zestawienia wynika, że temu ostatniemu w grudniu ubyło ponad 1,1 tys. fanów.

raport FBgrudzien2015

Pod względem największego procentowego przyrostu liczby fanów w ostatnim czasie wyróżniały się strony: Banku Pekao, ING Banku Śląskiego oraz BZ WBK, który dwa miesiące temu wysunął się na prowadzenie w rankingu najpopularniejszych banków na FB. Jeszcze we wrześniu na pierwszym miejscu był profil mBanku.

Przeczytajcie także: Millennium kolejnym bankiem na Twitterze

W grudniu 2015 r. największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz Banku Pekao. Natomiast największy procent swoich fanów zaangażowały strony Make Life Fair (BPH), Bank Pekao i Idea Hub (Idea Bank).

raport FBgrudzien2015s2

Inaczej układa się ranking, gdy weźmie się pod uwagę czas reakcji na zamieszczane przez użytkowników FB posty. W tej kategorii najlepiej radził sobie Raiffeisen Polbank, który odpowiadał na wypowiedzi fanów średnio w 6 m i 16 sek.

Przeczytajcie także: Credit Agricole wchodzi do Blika

raport FBgrudzien2015s4

W skali całego Facebooka można powiedzieć, że świąteczno-noworoczny wypoczynek przyciągnął Polaków do tego medium społecznościowego. Aktywnie korzystało z niego w grudniu o 10 proc. więcej osób niż w poprzednim miesiącu. Użytkownicy częściej komentowali posty stron i klikali “lubię to”.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies