Kampania telewizyjna będzie też wspomagana działaniami w internecie
Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną kampanię reklamową. W jej ramach przygotowano dwa spoty reklamowe. Pierwszy z nich pt. "Koleżanka" kierowany jest do konsumentów i zachęca ich do korzystania z płatności elektronicznych. Drugi pt. "Miasteczko" jest skierowany do firm i pokazuje korzyści z zainstalowania terminala płatniczego.
– W naszej komunikacji chcemy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że płatności bezgotówkowe są dla każdego, a otwarcie się na nie niesie za sobą szereg korzyści. Dzięki prowadzonym działaniom docieramy do dwóch, kluczowych z punktu widzenia fundacji, grup docelowych: konsumentów i przedsiębiorców. Oba spoty reklamowe łączy nasza wspólna sprawa, czyli dbałość o bezpieczeństwo płatności i wygodę – powiedział dr Paweł Widawski, wiceprezes Polski Bezgotówkowej.
Spoty reklamowe będą emitowane do końca lipca bieżącego roku. Będzie można je zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP1 i TVP2, TVN i Polsat, a także w niektórych stacjach tematycznych. Dodatkowo kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami w internecie.