Podmioty zainteresowane współpracą mogą się zgłaszać do 2 lipca, do końca dnia
Bank BNP Paribas poinformował o uruchomieniu 20. edycji Office Hours. W związku z tym zaprasza zarówno startupy, jak i bardziej doświadczone firmy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu. Tym razem instytucja poszukuje rozwiązania, które pozwoli zdalnie weryfikować nowych klientów biznesowych i usprawni proces zawierania z nimi umów o prowadzenie rachunku bankowego. Zainteresowane podmioty mogą się zgłaszać do 2 lipca.
Do udziału w imprezie zapraszane są firmy zarejestrowane na terytorium UE. Oferowane przez nie rozwiązanie powinno m.in. spełniać wymogi KNF i GIIF (Generalny Inspektor Informacji Finansowej) w zakresie nawiązywania relacji bankowej bez fizycznej obecności w placówce banku. Narzędzie powinno umożliwiać weryfikację tożsamości osoby zakładającej rachunek, wraz z oceną behawioralną, oraz sprawdzenie autentyczności okazywanego przez nią dokumentu tożsamości (w tym krawędzi dokumentu i zabezpieczeń widocznych przy ruchu).
Po ocenie zgłoszeń, wybrane podmioty zostaną zaproszone do udziału w Office Hours. Odbędą się one w formie zdalnej 22 lipca. W ciągu następnego tygodnia bank powinien wskazać do trzech firm, które przejdą do kolejnego etapu prac.
BNP Paribas przypomina, że jego eksperci w 19 poprzednich edycjach Office Hours zapoznali się z niemal 1 tys. rozwiązań, spośród których 17 wdrożono. W tym gronie wymienić można chatbot EVA we współpracy z SentiOne czy narzędzie dla klientów głuchych z Migam. Bank podpisał także cztery umowy ramowe. Szczegółowe informacje dotyczące oczekiwań wobec zgłaszanych propozycji znajdziecie pod tym adresem.