Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO BP wprowadza nowość dla klientów firmowych i korporacyjnych. W iPKO biznes użyją mobilnej autoryzacji

Rozwiązanie jest darmowe i ma zastąpić stosowane obecnie tokeny

PKO BP wdrożył nowość dla klientów biznesowych – użytkownicy kont firmowych i korporacyjnych mogą korzystać z autoryzacji mobilnej w aplikacji iPKO biznes. Dotyczy to operacji zlecanych w serwisie internetowym, ale też za pomocą infolinii. Z nowego narzędzia skorzystają posiadacze sprzętu z Androidem oraz iOS. Wprowadzona funkcja jest bezpłatna.

Przeczytajcie także: BNP Paribas nawiązał współpracę z Żabką w zakresie sprzedaży kont i kart

Bank wyjaśnia, że po zleceniu transakcji klient otrzyma powiadomienie w apce iPKO biznes i może potwierdzić operację kodem PIN do aplikacji. Ma to być rozwiązanie szybsze i bezpieczniejsze od tokenów – znika konieczność przepisywania hasła. Klienci korzystający z tokenów mogą je zmienić na mobilną autoryzację w ustawieniach apki. Nowi użytkownicy mogą wskazać to narzędzie we wniosku o dodanie użytkownika. Instytucja wyjaśnia, jak to zrobić na swojej stronie internetowej.

Przeczytajcie także: Zen wprowadza najdroższy plan Titanium z metalową kartą kredytową

Warto wspomnieć, że mobilna autoryzacja ma też ułatwić dwuetapowe logowanie do systemu bankowości elektronicznej. Po uruchomieniu tej funkcji (wymaga to zaktualizowania apki) użytkownik poda hasło i zatwierdzi cały proces w aplikacji. Logowanie można potwierdzać biometrią: odciskiem palca w smartfonach z Androidem, a w przypadku iPhone’a z wykorzystaniem Face ID lub Touch ID.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies