Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
KIR z nowym partnerem. Z podpisów Szafir i mSzafir skorzystają klienci platformy Umownik

Dzięki współpracy użytkownicy serwisu mogą złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny całkowicie zdalnie

KIR poinformował, że klienci serwisu Umownik mogą już korzystać z jego usług: kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir oraz mSzafir, czyli jego mobilnej wersji. Dzięki temu użytkownicy platformy będą mogli potwierdzić swoją tożsamość i złożyć podpis całkowicie zdalnie, z wykorzystaniem bankowości elektronicznej. Kwalifikowany podpis od KIR ma moc prawną równoważną podpisowi własnoręcznemu.

Przeczytajcie także: Getin Noble Bank zapowiada zwolnienia

Umownik to platforma do tworzenia i podpisywania umów przez internet. Usługę rozwija poznański startup LawBiz Technology. Rozwiązanie umożliwia generowania treści umów, negocjowanie ich warunków oraz potwierdzanie ich zawarcia. Narzędzie przydaje się także w weryfikacji tożsamości kontrahentów. Cały proces odbywa się online za pomocą przeglądarki internetowej lub aplikacji mobilnej – znika potrzeba składania podpisu odręcznego. Z Umownika skorzystało do tej pory ponad 5 tys. użytkowników oraz 600 przedsiębiorców.

Bartłomiej Majchrzak z Umownika wyjaśnia, że platforma zintegrowana z usługą mSzafir jest pomocna nie tylko w automatyzacji procesów zawierania umów i masowych wysyłkach. Okaże się ona bardzo przydatna w sytuacjach pilnych, niestandardowych, wymagających podpisu kwalifikowanego. Nierzadko przedsiębiorcy nie są na nie przygotowani. Warto też przypomnieć, że podpis z użyciem narzędzia mSzafir jest respektowany we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej.

Przeczytajcie także: Tank&Go dostępne dla wszystkich użytkowników aplikacji Carrefoura

Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir pojawił się na platformie Autenti. Narzędzie dostarczane przez KIR umożliwia podpisywanie dokumentów bez użycia karty i czytnika. Można go użyć w umowach cywilno-prawnych, kontraktach, ofertach handlowych, zamówieniach, ale też w kontaktach z administracją, gdzie służy do sygnowania deklaracji ZUS, rozliczeń podatkowych w systemie e-Deklaracje i wymiany dokumentacji z różnymi organami.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies